بازی جی تی هک شده پول بینهایت ضد فیلتر

بازی جی تی هک شده پول بینهایت ضد فیلتر

نصب جی تی مود شده برای پی سی رایگان

همانطور که همه ما می دانیم امروزه بازی های موبایل سر و صدای زیادی به پا کرده اند. یکی از بازی های محبوب که کاربران زیادی در کشور ایران از آن استفاده می کنند. بازی جی تی می باشد. بازی که در ژانر ماشین و مسابقه فعالیت می‌ کند. که یکی از محبوب‌ ترین ها در این حوزه می باشد. ما می توانیم این بازی را از طریق منابع ایرانی حتی بدون نیاز به فیلتر شکن نیز دریافت کنیم.

دانلود از طریق مایکت

یکی از بهترین منابع برای دریافت این بازی بدون کوچک‌ ترین مشکل و دردسر برنامه مایکت است. با توجه به اینکه این مرجع ایرانی بدون فیلترینگ نیز کار می‌ کند. ما می توانیم بدون کوچک ترین قطعی اتصال بازی های مورد نظر خود نظیر بازی جی تی را از آن دریافت کنیم.

دانلود نسخه هک شده بازی جی تی

ما می توانیم نسخه هک شده این بازی را از طریق سایت‌ های اینترنتی دریافت کنیم. در نسخه هک شده این بازی نظیر سایر نسخه های مود شده بازی های دیگر پول بی نهایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. که به آن ها این امکان را خواهد داد. بتوانند به صورت نامحدود از آیتم‌ های بازی لذت ببرند.
گفتنی است که برای دریافت این نسخه از بازی تنها می‌ توانید از سایت‌ های فرعی اقدام کنید و هیچ کدام یک از منابع معتبر چنین نسخه ای از بازی را در اختیار شما قرار نخواهند داد.

مزایا و معایب نسخه هک شده

هنگامی که ما نسخه هک شده بازی های مختلف را دریافت می کنیم مزایا و معایبی برای ما خواهد داشت. برای مثال یکی از مهم‌ ترین مزایایی که این نسخه از بازی ها برای ما خواهند داشت. این است که به دلیل پول نامحدودی که در اختیار ما قرار می‌ گیرد. می توانیم تمامی آیتم های بازی را آنلاک کنیم و از آن ها استفاده کنیم.

در مورد معایب نسخه هک شده نیز باید گفت نسخه های هک شده عموماً آپدیت نمی شوند. یعنی ما نمی توانیم پس از نصب بازی آن را از طریق منابع مختلف آپدیت کنیم. بلکه باید بازی را پاک کرده و دوباره از منابع فرعی نسخه هک شده جدید را دریافت کنیم. به طور کلی ما می توانیم با توجه به این مسائل نسخه هک شده بازی جی تی را بر روی دستگاه خود نصب کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *