روش برقراری تماس تصویری با خارج کشور بدون فیلتر

روش برقراری تماس تصویری با خارج کشور بدون فیلتر

وی پی ان قوی برای تماس صوتی تصویری سریع

با افزایش شدت محدودیت ها اکثر شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار که قابلیت ایجاد تماس تصویری را برای کاربران ایجاد می‌ کنند، از دسترس کاربران خارج شده است. همچنین با توجه به اینکه بسیاری از فیلتر شکن ها از دسترس خارج شده اند و یا در صورت فعال بودن قدرت چندان زیادی نیز ندارند. کاربران به دنبال برنامه‌ ای هستند که بتوانند به کمک آن بدون نیاز به فیلتر شکن تماس تصویری را ایجاد کنند. در ادامه به بررسی راه های موجود برای انجام این کار می پردازیم.

۱- استفاده از راه های بدون فیلتر

ما می توانیم برای اینکه ارتباط تصویری خود را با سایر افراد برقرار کنیم از برنامه های بدون فیلتر نیز استفاده کنیم. یکی از بهترین گزینه ها برای انجام این کار برنامه گوگل میت می باشد. که بسیار معتبر و با کیفیت است.
ما به کمک این برنامه هم می توانیم تماس تصویری گروهی داشته باشیم و هم انواع مختلفی از تماس‌ های تصویری را به کمک این ابزار مناسب تجربه کنیم.
یکی از مزیت های این برنامه علاوه بر فیلتر نبودن دسترسی راحت به آن می باشد. که می توانیم به سادگی و در انواع مرجع‌ های موجود این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کنیم.

فعالسازی تماس تصویری همراه اول برای برخی از مشترکان [جزئیات] - رایااستور

۲- استفاده از فیلتر شکن های پرمیوم برای تماس تصویری

یکی دیگر از راه‌ هایی که می‌ توانیم از آن برای ایجاد تماس تصویری استفاده کنیم. برخورداری از شبکه‌ های اجتماعی محبوب نظیر واتساپ، تلگرام و اینستاگرام است. اما برای اینکه بتوانیم از این برنامه ها استفاده کنیم باید از یک فیلتر شکن ایده آل برخوردار باشیم.
با توجه به اینکه اکثر وی پی ان های رایگان از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیستند. بهتر است با پرداخت مبلغ کافی نسخه‌ های پرمیوم فیلتر شکن ها را برای دریافت بهترین سرعت و شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها خریداری کنیم. تا راحت تر هر نوع فعالیتی را در کشور انجام دهیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *