بروزرسانی سرویس های گوگل پلی با حجم پایین

بروزرسانی سرویس های گوگل پلی با حجم پایین

نصب گوگل پلی جدید برای سامسونگ

به روزرسانی سرویس‌ های گوگل پلی از طریق خود برنامه امکان‌ پذیر است. و هیچ تنظیمی در اختیار ما نخواهد بود. که بخواهیم این آپدیت‌ ها را با حجم کم انجام دهیم یا با حجم زیاد.
بلکه خود برنامه تعیین خواهد کرد که حجم مصرفی چقدر خواهد بود. و ما می توانیم با انتخاب یک فیلتر شکن مناسب هم به روزرسانی را سریع تر انجام دهیم. هم با کاهش اینترنت مصرفی خود به روز رسانی‌ ها را انجام دهیم. چرا که به هر حال مجبور به استفاده از فیلتر شکن ها می‌ باشیم. پس باید گزینه‌ ای را انتخاب کنیم که برای ما از هر لحاظ بهتر باشد.

ویژگی های لازم برای نصب فیلتر شکن مناسب گوگل پلی :

استفاده از فیلتر شکن های سریع و قدرتمند

برای دریافت هرچه بهتر فایل‌ های مختلف خصوصاً آپدیت های برنامه ها نظیر سرویس های گوگل پلی ما نیاز به برنامه ای داریم که قدرت و سرعت فوق العاده بالا و مناسبی را در اختیار ما قرار دهد. پس همه فیلتر شکن ها نمی‌ توانند شرایط بهینه برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای ما فراهم کنند. از این رو استفاده از وی پی ان سریع و قدرتمند اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

آموزش تصویری نصب گوگل پلی استور مود شده در اندروید (android)

مصرف کم اینترنت

از آنجایی که قیمت بسته‌ های اینترنتی افزایش پیدا کرده است. و همچنین توجه به این نکته که فیلتر شکن‌ ها عموماً مصرف اینترنت بالایی دارند. ما برای کاهش هزینه های خود باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که مصرف اینترنت ما را کاهش دهد. تا بتوانیم بدون نیاز به خرید بسته‌ های اینترنتی به صورت مداوم هم از خدمات به روز سرویس‌ های گوگل پلی استفاده کنیم. هم از سایر خدمات فیلتر شده برخوردار شویم.

سازگاری با انواع اینترنت

برای اینکه بتوانیم در هر موقعیتی به خدمات وی پی ان با کیفیت مطلوب دسترسی پیدا کنیم. بهتر است علاوه بر اینکه از برنامه ای استفاده کنیم که هم کیفیت بالایی دارد و هم حجم اینترنتی مناسبی را مصرف می کند. از قابلیتی برخوردار باشد که به ما امکان اتصال با هر نوع اینترنتی را بدهد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *