دانلود برنامه تتل وی پی ان برای اندروید

دانلود برنامه تتل وی پی ان برای اندروید

نصب فیلتر شکن TATAL VPN با لینک مستقیم

با توجه به افزایش نیاز ما به نصب فیلتر شکن‌ ها، تعداد این برنامه‌ ها در کشورمان افزایش پیدا کرده اند و با نام‌ های مختلف وارد بازار شده‌اند. که ما با نصب آن ها می‌ توانیم محدودیت‌ ها را در کشورمان از بین ببریم. یکی از این فیلتر شکن‌ های پرسرعت و قوی که امتیاز خوبی را هم در گوگل پلی دریافت کرده است، فیلتر شکن تتل وی پی ان می‌ باشد.

Screenshot image

Screenshot image

مهم ترین ویژگی ها در فیلتر شکن تتل وی پی ان

نصب رایگان

تمامی مراحل هنگام نصب این برنامه و حتی استفاده از سرور هایش برای ما به صورت کاملاً رایگان انجام می‌ شود. یعنی برای بهره بردن از خدمات این برنامه ما لازم نیست هزینه ای پرداخت کنیم. همچنین می‌ توانیم به صورت نامحدود از خدمات موجود در این برنامه استفاده کنیم.

سرور های جهانی و پرسرعت

این فیلتر شکن قوی، دارای سرور های مختلفی در کشور های اصلی در سراسر جهان می‌ باشد. که ما به راحتی می‌ توانیم به این سرورها متصل شویم. همچنین لازم به ذکر است که سرورها سرعت عالی دارند و پینگ ما را کاهش می‌ دهند. که باعث می‌ شود که ما بتوانیم محدودیت‌ ها را به راحتی از بین ببریم.

اتصال آسان

برای استفاده از سرور های این برنامه ما لازم نیست اصلاً مراحل سختی را طی کنیم. چون این برنامه دارای اتصال خودکار می‌ باشد و ما تنها با یک ضربه می‌ توانیم این فیلتر شکن را روشن کنیم. و به راحتی در سرتاسر اینترنت مرور کنیم بدون اینکه محدودیتی برای ما ایجاد شود.

افزایش حریم شخصی

ویژگی دیگری که فیلتر شکن تتل وی پی ان برای ما فراهم می‌ کند افزایش حریم خصوصی ما می‌‌ باشد. که باعث می‌ شود بتوانیم در محیطی ایمن فعالیت‌ های خود را به صورت ناشناس انجام دهیم و به هیچ عنوان ردیابی یا شناسایی نشویم. چون این برنامه موقعیت مکانی و تمامی اطلاعات ما را پنهان می‌ کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *