نصب اپلیکیشن تلگرام سبز ضد فیلتر برای موبایل

نصب اپلیکیشن تلگرام سبز ضد فیلتر برای موبایل

دانلود برنامه تلگرام سبز از مایکت نسخه جدید

هر یک از نسخه های رسمی و غیر رسمی تلگرام ضد فیلتر می باشند. پس تمامی عناوینی که تحت عنوان تلگرام ضد فیلتر مطرح می شوند. تنها تبلیغات اینترنتی بوده چرا که ما بدون استفاده از خدمات وی پی ان یا سایر راه حل های دور زدن محدودیت‌ ها نمی توانیم به خدمات موجود در telegram دسترسی پیدا کنیم. یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام، برنامه تلگرام سبز می باشد. که ما می توانیم آن را برای دریافت خدمات تلگرام دریافت کنیم.

آیا تلگرام سبز ضد فیلتر می باشد؟

همانطور که گفته شد هیچ کدام یک از نسخه های telegram ضد فیلتر نمی باشند و ما به هر حال مجبور به استفاده از یکی از راه حل های دور زدن محدودیت‌ هایی اینترنتی هستیم. تا به خدمات موجود در این برنامه محبوب دسترسی پیدا کنیم.

چگونه محدودیت تلگرام سبز را از بین ببریم؟

با توجه به اینکه این نسخه از telegram نیز مانند نسخه اصلی دارای قابلیت استفاده از پروکسی برای دور زدن محدودیت های اینترنتی می باشد. برای رفع فیلترینگ این برنامه نیز دو راه پیش روی خود خواهیم داشت:

۱- استفاده از فیلتر شکن برای دور زدن محدودیت ها

نخستین راهی که می‌ توانیم از آن برای رفع انسداد برنامه telegram سبز استفاده کنیم، استفاده از خدمات وی پی ان به کمک دریافت یک فیلتر شکن مناسب می‌ باشد.
راه حلی که نه تنها به کمک آن می توانیم این مشکل را برطرف کنیم. بلکه می توانیم برای سایر برنامه‌ ها و سایت های فیلتر شده نیز از آن برخوردار شویم.

۲- کمک گرفتن از قابلیت پروکسی

برای دور زدن محدودیت telegram سبز نه تنها می توانیم از خدمات وی‌ پی‌ ان کمک بگیریم. بلکه در صورتی که امکان دسترسی به این خدمات را نداشتیم می توانیم از قابلیت پروکسی برای رفع مسدودیت این برنامه پرطرفدار استفاده کنیم.
قابلیت پروکسی به ما این امکان را می دهد که بدون نیاز به خدمات وی پی ان و فیلتر شکن بتوانیم محدودیت تلگرام را از بین ببریم. و به صورت آزادانه به محتوای موجود در آن دسترسی پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *