روش استفاده از تلگرام وب با پروکسی

روش استفاده از تلگرام وب با پروکسی

خرید پروکسی قدرتمند برای تلگرام نسخه جدید

برنامه تلگرام نیز مانند بسیاری از پیام رسان‌ های خارجی دیگر دارای نسخه وب می‌ باشد. که ما برای دسترسی به تلگرام وب نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع داریم. و تنها راهی که می‌ توانیم با کیفیت بالا به این نسخه از برنامه دسترسی پیدا کنیم. همین راه یعنی استفاده از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند می‌ باشد.

آیا تلگرام وب پروکسی را پشتیبانی می کند؟

گفتنی است که برخلاف سایر نسخه‌ های این برنامه telegram وب از قابلیت پروکسی پشتیبانی نمی‌ کند. و برای وارد شدن به این نسخه همانطور که گفته شد به یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع نیاز داریم. پس نخستین کاری که برای استفاده از این نسخه تلگرام باید انجام دهیم متصل شدن به یک فیلتر شکن فعال و جدید می‌ باشد.

Cyber-Espionage Group Scraped Telegram for the Phone Numbers of Iranian ...

چه فیلتر شکنی برای تلگرام وب مناسب است؟

همه ما می‌ دانیم که با افزایش شدت محدودیت‌ های اینترنتی تعداد فیلتر شکن‌ ها نیز با افزایش زیادی روبرو شد. از میان فیلتر شکن‌ های موجود در بازار آن هایی که سرور هایشان از قدرت بالایی برخوردار است. می‌ تواند گزینه مناسب برای دسترسی به نسخه تحت وب telegram باشند.

تلگرام وب چیست؟ آموزش ورود به تلگرام وب | راهنمالند

دریافت وی پی ان برای تلگرام

یکی از مشکلاتی که کاربران برای استفاده از فیلتر شکن دارند فیلتر بودن منابع دریافت خدمات وی پی ان می‌ باشد. برای حل این مشکل ما می‌ توانیم از فیلتر شکن‌ های موجود در سایت‌ هایی که هنوز دچار فیلترینگ نشده‌اند استفاده کنیم. یا حتی می‌ توانیم از دوستان خود که بر روی دستگاهشان دارای فیلتر شکن هستند درخواست کنیم که وی پی انشان را با ما به اشتراک بگذارند.

برای دسترسی به تلگرام وب با بهترین شرایط نه تنها نیاز به یک سرعت بالا داریم. بلکه سایر ویژگی‌ های فیلتر شکنی که از آن استفاده می‌ کنیم در کیفیت اتصال ما تاثیرگذار می‌ باشند. برای مثال هر چقدر امنیت اتصال برقرار شده برای ما بیشتر باشد. می‌ توانیم با خیالی راحت‌تر از این نسخه از برنامه استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *