بهترین سایت جستجوگر بدون فیلتر

بهترین سایت جستجوگر بدون فیلتر

روش انتخاب بهترین سایت در گوگل

همانطور که مطلع هستید، شدت محدودیت‌ های کشور ایران به قدری بالا رفته است که بسیاری از خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ های اینترنتی دچار فیلترینگ شده‌اند. ما برای اینکه بتوانیم از شر این محدودیت‌ ها خلاص شویم نیاز به یک فیلتر شکن مناسب داریم.
گفتنی است که در حال حاضر هیچ کدام یک از جستجوگر های اینترنتی دچار فیلتر نمی‌ باشند. بلکه این سایت‌ های آنلاین هستند که محدودیت‌‌های اعمال شده بر روی آن ها باعث شده است. نتوانیم از خدمات موجود در آن ها برخوردار شویم.

چگونه به کمک جستجوگر فیلترینگ سایت ها را از بین ببریم؟

ما برای اینکه بتوانیم به کمک مرورگر دستگاه خود به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کنیم و از خدمات موجود در وب سایت‌ های فیلتر شده بدون هیچگونه محدودیتی برخوردار شویم. نیاز به یک فیلتر شکن قوی و سریع داریم. تا این امکان را دریافت کنیم که از شر محدودیت‌ ها خلاص شویم. و بدون هیچگونه محدودیتی به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کنیم.

افزونه فیلتر شکن برای جستجوگر کروم!!!

گفتنی است هنگامی که از مرورگر کروم استفاده می‌ کنیم لزومی به نصب فیلتر شکن نخواهیم داشت. یعنی می‌ توانیم از فیلتر شکن‌ های آنلاین نیز به کمک این مرورگر برخوردار شویم. این فیلتر شکن‌ ها به ما این امکان را می‌ دهند بدون اینکه نیاز به نصب وی پی ان داشته باشیم. خدمات مورد نیاز برای رفع محدودیت‌ ها را دریافت کنیم.

نحوه از بین بردن فیلترینگ سایت های اینترنتی

ما در نخستین مرحله باید فیلتر شکن مورد استفاده خود را فعال کنیم. پس از فعال کردن فیلتر شکن خود تنها کاری که باید انجام دهیم این است که وارد جستجوگر خود شویم و سایت مورد نظر را سرچ کنیم.
سپس خواهیم توانست با خدمات وی پی ان با کیفیتی که دریافت کرده‌ایم بدون هیچ مشکل و دردسری فیلترینگ اعمال شده بر سایت مورد نظر را از بین ببریم. و به صورت آزادانه به خدمات اینترنتی دسترسی پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *