دانلود جی بی اینستا فعال از گوگل پلی

دانلود جی بی اینستا فعال از گوگل پلی

نصب اینستاگرام جی بی برای اندروید بدون قطعی

هم اکنون بیش از یک میلیارد کاربر از خدمات برنامه اینستاگرام در سراسر نقاط جهان استفاده می کنند. که این موضوع نشان دهنده محبوبیت فوق العاده بالای این برنامه می باشد‌. یکی از نسخه‌ هایی که به صورت غیر رسمی از این برنامه ارائه شده است. برنامه اینستا جی بی می باشد. در واقع این برنامه به ما این امکان را می دهد که خدماتی کامل‌ تر از نسخه اصلی دریافت کنیم. که در ادامه به بررسی خدمات اضافه‌تر این برنامه می پردازیم.

GB Instagram Apk 309.1.0.41.113 Download Latest Version

قابلیت دانلود تصاویر

همانطور که همه ما می دانیم اینستاگرام در آخرین آپدیت‌ های خود قابلیت دانلود ریلز های اینستاگرامی را قرار داده است. به گونه ای که ما هم اکنون می توانیم ویدیو های موجود در پیج‌ های مختلف را بر روی دستگاه خود ذخیره کنیم. ولی این قابلیت برای تصاویر وجود ندارد و ما نمی‌ توانیم به کمک نسخه اصلی تصاویر را دانلود و ذخیره کنیم. اما در جی بی اینستا این قابلیت وجود دارد.

بزرگ شدن پروفایل ها

همانطور که همه ما می دانیم ما می توانیم در نسخه اصلی پروفایل اکانت‌ های اینستاگرام افراد دیگر را تماشا کنیم. منتها هنگامی که بر روی عکس پروفایل آن ها ضربه می زنیم عکسی که به ما نمایش داده می شود بسیار کوچک است. اما ما می توانیم در این نسخه غیر رسمی پروفایل اکانت های کاربران دیگر را به صورت تمام صفحه تماشا کنیم.

دانلود تمامی نسخه های برنامه اوجی و جی بی اینستاگرام OGinsta برای ...

دانلود استوری ها در جی بی اینستا

قابلیتی که در نسخه اصلی وجود ندارد و بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند قابلیت دانلود استوری‌ ها می باشد. ما به کمک این نسخه از برنامه می توانیم به راحتی به صورت مستقیم استوری‌ هایی که اکانت‌ های دیگر قرار داده‌ اند را دانلود و بر روی دستگاه خود ذخیره کنیم.

کپی کردن نظرات کاربران

یکی دیگر از قابلیت‌ هایی که در این برنامه وجود دارد اما در نسخه اصلی اینستاگرام وجود ندارد. قابلیت کپی کردن نظرات کاربران می باشد. در جی بی اینستا ما می توانیم نظرات مورد علاقه خود که به نظر کاربردی می باشند را کپی کنیم و آن را در یک جای مناسب ذخیره کنیم. تا در مواقع لزوم از آن‌ ها استفاده کنیم.

دانلود جی بی اینستا از گوگل پلی و لینک مستقیم | AnyControl

یکی از نکات جالبی که در مورد این برنامه وجود دارد این است که ما می توانیم آن را به صورت همزمان با نسخه اصلی داشته باشیم. یعنی می توانیم از اکانت خود به صورت همزمان در دو برنامه استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *