نحوه حل مشکل کار نکردن vpn در گوشی اندروید

نحوه حل مشکل کار نکردن vpn در گوشی اندروید

فعال سازی نسخه های غیر فعال vpn های گوگل پلی

گاهی اوقات ما فیلتر شکنی را نصب می‌ کنیم. که نمی‌ توانیم از خدماتش استفاده کنیم. و خدمات آن vpn برای ما کار نمی ‌کند. برای حل این مشکل راه‌ های گوناگونی وجود دارد. که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. و همچنین این موضوع دلایل مختلفی نیز دارا است. که به ترتیب به آن ها اشاره خواهد شد.

دلایل کار نکردن vpn های مختلف

۱-اجازه دسترسی به وی پی ان داده نشده

همانطور که اکثرمان می‌ دانیم هنگامی که فیلتر شکن را برای بار اول اجرا می‌ کنیم از ما یک درخواست و مجوز می‌ خواهد. که ما باید حتما آن را قبول کنیم. و در غیر این صورت فیلتر شکن نمی ‌تواند اتصال مناسب را برای ما ایجاد کند. پس یکی از دلایل می‌ تواند عدم صادر کردن مجوز از سمت ما باشد.

۲-نسخه قدیمی و غیر فعال شده

بسیاری از فیلتر شکن ‌ها به طور دائم نسخه ‌های جدید را برای استفاده کاربران قرار می‌ دهند و با انجام این کار نسخه ‌های قدیمی از دسترس خارج می‌ شوند. و غیر فعال می‌ شوند پس یکی از دلایل می‌ تواند قدیمی بودن نسخه فیلتر شکن مورد استفاده ما باشد.

نحوه رفع اشکالات گفته شده

۱-صادر کردن مجوز برای فعال سازی vpn

برای حل مشکل عدم ارسال صدور مجوز از سمت ما می ‌توانیم با مراجعه به تنظیمات برنامه و یا دستگاه خود این مجوز را صادر کنیم. و بدین طریق فیلتر شکن را برای خود فعال سازی کنیم.

۲-آپدیت نسخه های قدیمی

برای حل مشکل نسخه‌ های قدیمی ما می‌ توانیم به راحتی برنامه نصب شده بر روی دستگاه خود را به راحتی آپدیت کنیم. و این مشکل را برای خود از بین ببریم. برای این کار می‌ توانیم در صورت استفاده از دستگاه‌ های اندرویدی از برنامه گوگل پلی استفاده کنیم. و در غیر این صورت از سایت‌ های مختلف نسخه جدید را دریافت کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *