خرید سرور فیلتر شکن v2box در گوشی شیائومی

خرید سرور فیلتر شکن v2box در گوشی شیائومی

نصب وی پی ان v2box برای کامپیوتر رایگان

یکی از فیلتر شکن‌ های V2RAY که به ما این امکان را می‌ دهد با دریافت بهترین نوع اتصال از شر انواع محدودیت‌ های اینترنتی خلاص شویم. برنامه v2box نام دارد. برنامه‌ای که از طریق گوگل پلی می‌ توانیم به راحتی آن را بر روی انواع سیستم عامل‌ های اندرویدی نصب کنیم.

افزودن سرور در برنامه v2box

با توجه به اینکه این برنامه نیز یکی از فیلتر شکن‌ های V2RAY می‌ باشد. ما برای استفاده از خدمات نیاز به افزودن سرور های سازگار با این برنامه داریم. ما می‌ توانیم از انواع مختلف منابع سرور های سازگار با این برنامه را دریافت کنیم. گفتنی است در این برنامه سرورها به صورت پیش فرض، برخلاف سایر فیلتر شکن‌ ها وجود ندارند.

منابع دریافت سرور در فیلتر شکن v2box

۱- سایت های اینترنتی

برخی از سایت‌ های اینترنتی سرور های سازگار با این برنامه را در اختیار ما قرار می‌ دهند. که می‌ توانیم از آن ها برای دریافت خدمات وی پی ان به کمک فیلتر شکن v2box استفاده کنیم. گفتنی است عموماً کیفیت سرور های رایگان این منابع از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نمی‌ باشند.

۲- کانال های تلگرامی

کانال‌ های تلگرامی بسیار زیادی وجود دارند که سرور های سازگار با این نوع فیلتر شکن‌ ها را در اختیار ما قرار می‌ دهند. ما می‌ توانیم هم به صورت رایگان از این سرورها استفاده کنیم. هم سرور های اختصاصی را با پرداخت هزینه مناسب دریافت کنیم.

۳- ساخت سرور

ما همچنین می‌ توانیم از طریق راه‌های مختلف سرور های سازگار با این فیلتر شکن را خودمان بسازیم. تا با افزودن این سرور های دست ساز اتصالی مناسب را برای خود به ارمغان بیاوریم.

ویژگی فیلتر شکن v2box

در این برنامه تنظیمات کاملی برای برقراری اتصالی مناسب برای ما فراهم شده است. به گونه‌ای که می‌ توانیم با افزودن سرور مناسب بهترین نوع اتصال را برای از بین بردن محدودیت‌ های اینترنتی دریافت کنیم. البته گفتنی است نخستین عاملی که باعث می‌ شود اتصال مناسب برای ما برقرار شود. کیفیت سرور هایی است که خودمان به آن اضافه می‌ کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *