سریع ترین راهکار دور زدن فیلتر بازی کالاف دیوتی

سریع ترین راهکار دور زدن فیلتر بازی کالاف دیوتی

دریافت جدید ترین فیلتر شکن مخصوص کالاف دیوتی

بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های آنلاین همه پلتفرم‌ ها است. اما یک مشکل بزرگ برای کاربران گوشی وجود دارد و این است که این برنامه دچار فیلترینگ شده است. و ما نمی‌ توانیم بدون استفاده از خدمات با کیفیت یک vpn این بازی را انجام دهیم. راه حل‌ های زیادی وجود دارد که در ادامه به بررسی سریع‌ ترین راهکار دور زدن فیلتر این بازی می پردازیم..

۱- استفاده از دی ان اس های مخصوص کالاف دیوتی

یکی از راه‌ های موجود برای انجام این کار یعنی رفع انسداد محدودیت اعمال شده بر بازی کالاف دیوتی استفاده از dns‌ های مخصوص این کار است. برای برخورداری از این خدمت ما باید تنظیمات دستگاه خود را دستکاری کنیم. و با مراجعه به قسمت مربوطه dns پیش فرض را حذف کنیم. سپس dns مربوط به آن را جایگزین کنیم تا محدودیت بازی برای ما از بین برود.

Screenshot image

۲- استفاده از فیلتر شکن های مخصوص گیمینگ برای دور زدن فیلتر بازی

بهترین راه استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع است. که مخصوص انجام بازی‌ های آنلاین است. چرا که در چنین شرایطی قدرت و سرعت ما در بالاترین حد ممکن خواهد بود. و با کاهش پینگمان خواهیم توانست بهترین تجربه برای انجام هر نوع بازی خصوصا بازی کالاف دیوتی را برای خود به ارمغان بیاوریم. چرا که هنگام انجام بازی‌ های آنلاین تنها از بین رفتن محدودیت اهمیت ندارد. بلکه پینگ پایین هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

۳-دریافت فیلتر شکن مناسب کالاف دیوتی از کوگل پلی

با سرچ vpn گیمینگ در بهترین مرجع یعنی گوگل پلی ما می‌ توانیم از میان گزینه‌ های موجود با بررسی ‌های لازم بهترین فیلتر شکن را برای خود انتخاب کنیم. تا بتوانیم تجربه بی‌ نظیر و حرفه‌ ای از یک گیم پلی زیبا و روان را داشته باشیم. فقط کافی است با مشاهده نظرات یک فیلتر شکن فعال برای دستگاه خود نصب کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *