دانلود فیلتر شکن استار وی پی ان برای اندروید

دانلود فیلتر شکن استار وی پی ان برای اندروید

دانلود Star VPN برای کامپیوتر با لینک مستقیم

ما امروز می خواهیم به شما یک فیلتر شکن معرفی کنیم که نصب آن بر روی گوشی های همراه شما ضروری است. زیرا با سرعت و قدرت بسیار بالایی که دارد شما را از دیگر فیلتر شکن های موجود در کشور بی نیاز می کند.
به صورتی که وقتی شما فیلتر شکن استار را بر روی دستگاه های خود نصب کنید، می توانید به سرور های پرسرعت این برنامه متصل شوید. و تمام فیلتر های موجود در کشور و سانسور هایی که بر فیلم ها و ویدیو های مورد علاقه شما به وجود آمده است را از بین ببرید.
علاوه بر آن اگر می خواهید برنامه و بازی های دلخواهتان را که امروزه فیلتر هستند را نصب کنید. این فیلتر شکن بهترین گزینه برای شما است، پس در نصب این برنامه اصلا شک نکنید.

Screenshot image

برخی از ویژگی های فیلتر شکن Star VPN :

برخورداری از سرور های پرسرعت

سرور های برنامه استار وی‌ پی ان آنچنان از سرعت بالایی برخوردار هستند که شما می توانید هر محدودیتی را از بین ببرید. همچنین وقتی به این سرور ها متصل می‌ شوید به هیچ عنوان اتصال شما هنگام استفاده قطع نمی شود. و می توانید به هر اندازه که می خواهید از آن ها استفاده کنید.

نامحدود بودن تمامی سرور های برنامه استار وی پی ان

سرور های موجود در این برنامه علاوه بر اینکه سرعت بالایی را در اختیار شما می گذارند، کاملا نامحدود هستند. به صورتی که شما می توانید در هر زمان و هر مکانی که هستید از آن ها استفاده کنید بدون اینکه اتصال شما قطع شود.

Screenshot image

دریافت ایمن ترین اتصالات

یکی از قابلیت های خوبی که فیلتر شکن Star VPN دارد امنیت بسیار بالای سرور های آن است. به صورتی که وقتی شما از این برنامه استفاده می کنید، تمام اطلاعاتتان خصوصی و رمزگذاری شده باقی می ماند. در نتیجه هیچ فرد ناشناسی اجازه دسترسی به اطلاعات شما و یا ردیابی کردن موقعیت مکانی شما را نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *