دانلود فیلتر شکن اولترا سورف با لینک مستقیم + رایگان

دانلود فیلتر شکن اولترا سورف با لینک مستقیم + رایگان

دانلود برنامه Ultrasurf برای آیفون + برای ویندوز

به دلیل محدودیت ها و فیلتر های شدیدی که در کشور و بر روی سایت ها اعمال شده است. همه ما نیاز به یک فیلتر شکن قوی داریم، تا به وسیله آن بتوانیم تمام محدودیت های موجود در کشور را در یک چشم به هم زدن از بین ببریم.
شما می توانید با خیال راحت فیلتر شکن اولترا سورف را بر روی گوشی های اندروید و یا کامپیوتر خود نصب کنید. بدون اینکه خطری از جانب این برنامه شما را تهدید کند. همچنین به علت سرعت بالایی که سرور های برنامه Ultrasurf دارند، شما می توانید به راحتی هر فیلترینگی را از بین ببرید.

Screenshot image

علاوه بر موارد گفته شده این فیلتر شکن ویژگی‌ های دیگری نیز دارد:

خدمات رایگان

یکی دیگر از ویژگی های جذب کننده برای کاربران رایگان بودن خدمات این وی پی ان می باشد. به صورتی که خدمات با کیفیت جهانی را برای شما به صورت رایگان اجرا می کند. در نتیجه شما می توانید از خدمات بین المللی به صورت رایگان بهره مند شوید.

استفاده آسان و ساده از برنامه اولترا سورف

این برنامه با حذف منو های اضافی و پیچیده رابط کاربری خود را بسیار بهینه، ساده و کاربردی کرده است. به گونه ای که ما می توانیم به راحتی و تنها با چند کلیک ساده به سرور های این برنامه به سادگی متصل شویم.

رمزگذاری تمامی اطلاعات شما

با وجود سرور های ایمن و پرسرعتی که این برنامه دارد تمام اطلاعات شما حین مرور در سایت ها و برنامه های مختلف رمزگذاری می شوند. در این صورت هیچ فرد ناشناسی قادر به ردیابی کردن اطلاعات شما نخواهد بود. و شما می‌ توانید مروری خصوصی توسط این برنامه داشته باشید.

متصل شدن با انواع اینترنت

به دلیل سرور های قدرتمند برنامه اولترا سورف وی پی ان ما می توانیم با انواع اینترنت مانند LTE,3G,4G,Wi-Fi ، به سرور های آن متصل شویم و به نوع خاصی از اینترنت نیازی نداریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *