دانلود فیلتر شکن خارجی Wing plus برای آیفون قدیمی

دانلود فیلتر شکن خارجی Wing plus برای آیفون قدیمی

نصب فیلتر شکن Wing plus VPN برای pc

فیلتر شکن‌ ها امروزه به یکی از مهم ترین و کاربردی‌ ترین اپلیکیشن‌ ها برای کاربران ایرانی تبدیل شده‌اند. و اگر ما فیلتر شکن نداشته باشیم تقریباً نمی‌ توانیم از اکثر خدمات موجود در کشور خود استفاده کنیم.
بنابراین باید با جستجو در گوگل پلی فیلتر شکن ایده‌آل و مناسب را برای خود نصب کنیم. تا بتوانیم محدودیت‌ ها را به راحتی از بین ببریم.
برای مثال فیلتر شکن Wing plus یک برنامه قدرتمند می‌ باشد. که نصب آن از گوگل پلی به صورت رایگان است. اما خدماتی که این برنامه در اختیار شما می‌ گذارد هم رایگان و هم پولی است. و هر کاربری متناسب با نیاز و سلیقه خود می تواند از این برنامه و خدماتش استفاده کند. و فعالیت‌ های روزمره خود را در سراسر کشور انجام دهد.

انواع سرور های نامحدود Wing plus VPN

عربستان

تنها سرور رایگان و نامحدود این برنامه فقط در کشور عربستان قرار دارد. که می‌ توانید به صورت خودکار یا دستی به آن متصل شوید. و لازم نیست نگران قطعی اتصال خود باشید. چون هم به سرعت اتصالتان برقرار می‌ شود. هم ‌توانید هر چقدر که می‌ خواهید از این سرور قدرتمند استفاده کنید.

Screenshot image 5

انواع سرور های vip

سنگاپور
آلمان
آمریکا

همانطور که در بالا گفته شد، تنها سرور رایگان این برنامه در عربستان قرار دارد. ولی این برنامه سرور های خارجی دیگری هم دارد تا شما بتوانید از آن ها استفاده کنید. فقط نکته‌ای که وجود دارد این است که این سرور ها وی‌ آی‌ پی هستند و شما حتماً باید هزینه آن ها را پرداخت کنید. تا بتوانید از این سرور های قدرتمند بهره ببرید.

Screenshot image 4

دسترسی به واتساپ با فیلتر شکن Wing plus

به دلیل اینکه این فیلتر شکن سرعت بالایی دارد به راحتی می‌ تواند محدودیت واتساپ و دیگر پیام رسان ها را برای شما از بین ببرد. تا به راحتی بتوانید به فعالیت‌ های دلخواه خود بپردازید. همچنین چون این برنامه نامحدود است می‌ توانید به راحتی تماس‌ های صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار کنید بدون اینکه اتصال شما قطع شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *