فیلتر شکن خرگوش لینک مستقیم

فیلتر شکن خرگوش لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن خرگوش نسخه جدید برای اندروید

همانطور که همه ما می دانیم امروزه محدودیت های اینترنتی مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورده است. و ما مجبور به استفاده از فیلتر شکن ها هستیم. اما به دلیل اینکه افراد سودجوی بسیاری در دنیای امروزه زندگی می‌ کنند، به هر فیلتر شکنی نمی توانیم اطمینان کنیم.
بنابراین باید به دنبال فیلتر شکنی باشیم که تمامی ویژگی های امنیتی مورد نظر ما را رعایت کرده باشد. به همین دلیل در اینجا می خواهیم به معرفی یکی از بهترین فیلتر شکن ها که برای استفاده کاربران ارائه شده است، بپردازیم.
نام این فیلتر شکن خرگوش است. و در ادامه به ویژگی های بیشتر آن می پردازیم.

۱_ سرعت بالا:

اصولا همه ما کاربران مهمترین ویژگی مد نظرمان سرعت بالا می باشد. چرا که دوست داریم در سریع ترین زمان ممکن به هدفمان نزدیک شویم و به آن دسترسی پیدا کنیم. بنابراین یکی از مهمترین ویژگی‌ هایی که یک فیلتر شکن خوب باید از آن برخوردار باشد، سرعت بالا می باشد.
این وی پی ان نیز برای ما بهترین سرعت ممکن را به واسطه سرور های بی نظیرش فراهم کرده است. و ما می‌ توانیم با اتصال به سرورهایش در سریع ترین زمان ممکن به محتوای مورد نیازمان در سایت و برنامه های مسدود شده دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image

۲_ امنیت بالا:

فیلتر شکن نام برده شده، برای افزایش رضایت و جلب توجه ما کاربران، اقدامات امنیتی گوناگونی را انجام داده است. تا خودش را به یکی از ایمن ترین فیلتر شکن های موجود در بازار تبدیل کند. یکی از مهمترین اقدامات امنیتی این برنامه در راستای این هدف، رمزگذاری اتصالات ما می باشد. در واقع این اپلیکیشن با عبور دادن اتصالات ما کاربران از یک تونل رمزگذاری شده، باعث خصوصی شدن اطلاعات ما می شود. و از این طریق از ما در برابر خطرات احتمالی مراقبت می کند.

علاوه بر امکانات گفته شده این برنامه از ویژگی های دیگری برخوردار است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. بنابراین با وجود امکانات گفته شده در نصب این برنامه اصلا شک نکنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *