دانلود سائرون vpn با لینک مستقیم

دانلود سائرون vpn با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن Saeron VPN برای گوشی اندروید

یکی از بزرگ ترین دغدغه های کاربران موجود در اینترنت محدودیت های به وجود آمده در سایت ها و برنامه های مختلف است. که امکان دسترسی به آن ها را از کاربران سلب کرده است.
یک راه حل ساده برای حل این مشکل وجود دارد آن هم نصب فیلتر شکن سائرون است. که در ادامه به ویژگی های متعدد آن می پردازیم.

۱_ آیا سرور های فیلتر شکن سائرون در یک کشور قرار دارند؟

خیر، سرور هایی که در این فیلتر شکن وجود دارند در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند. که شما می توانید بر اساس موقعیت جغرافیایی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید و یک اتصال با کیفیت و سریع برای خود ایجاد کنید.
همچنین روزانه بر تعداد و سرعت این سرورها افزوده می شود تا بتوانید از آن ها برای دور زدن سانسور های موجود در کشور استفاده کنید.

Screenshot image

۲_ ایجاد امنیت کافی برای حریم شخصی

هنگامی که در اینترنت به مرورگردی می پردازیم احتمال به سرقت رفتن اطلاعات ما وجود دارد. پس بهتر است از فیلتر شکنی استفاده کنیم که امنیت لازم برای حریم خصوصی ما را فراهم کند. و از ما در برابر خطرات احتمالی محافظت به عمل بیاورد. که این فیلتر شکن این عمل را به خوبی انجام می دهد.

۳_ بدون نیاز به پرداخت هزینه

یکی از قابلیت های خوبی که فیلتر شکن Saeron VPN دارد این است که شما بدون نیاز به پرداخت هزینه می توانید از سرور های این برنامه استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که نصب این برنامه کاملا رایگان است و حجم بسیار کمی از گوشی شما را اشغال می کند.

۴_ استفاده ساده و راحت از فیلتر شکن سائرون

این برنامه با حذف منو های اضافی و پیچیده نسبت به سایر فیلتر شکن ها، فضای کاربری خود را بسیار بهینه کرده است. به گونه ‌ای که این برنامه یکی از ساده ترین و کاربردی ترین رابط‌ های کاربری را در بین فیلتر شکن های موجود در بازار دارا می باشد. که ما می توانیم به راحتی از خدمات این برنامه استفاده کنیم. به گونه‌ای که تنها با چند کلیک می توانیم به سرور های این برنامه متصل شویم و وارد دنیای بدون محدودیت اینترنت شویم.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *