آموزش اتصال به فیلتر شکن ایرانی پرسرعت صاعقه

آموزش اتصال به فیلتر شکن ایرانی پرسرعت صاعقه

دانلود وی پی ان صاعقه برای اندروید رایگان

فیلتر شکن صاعقه یکی از برنامه‌ های ایرانی موجود در کشور ما می‌ باشد که می‌ تواند خدمات عالی را برای دور زدن محدودیت‌ ها به ما ارائه کند. اگر دوست دارید از فیلتر شکن‌ های ایرانی استفاده کنید. این برنامه می‌ تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چون کمک می‌ کند تا بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن محدودیت‌ های کشورتان را از بین ببرید.

زبان فارسی در صاعقه وی پی ان

همانطور که گفته شد زبان پیش فرض این برنامه فارسی است یعنی مناسب برای کاربران ایرانی می‌ باشد. پس با خیال راحت می‌ توانید از این برنامه استفاده کنید، بدون اینکه هنگام کار با این برنامه گیج شوید. البته محیط این فیلتر شکن بسیار ساده است.

انتخاب پرقدرت ترین سرور در آمریکا

وقتی وارد لیست سرور های این برنامه می‌ شوید مشاهده می‌ کنید که این برنامه فقط در آمریکا دارای سرور می‌ باشد. که البته تعداد این سرورها زیاد است که مناسب برای تمامی کاربران کشور است. پس می‌ توانید با خیال راحت و بدون ترافیک هر کدام از این سرورها را به صورت دستی یا خودکار انتخاب کنید.

تغییر سرور ها به صورت اتوماتیک

نکته جالبی که این برنامه دارد این است که اگر شما به صورت دستی یک سرور آمریکایی را برای خود انتخاب کنید. و آن سرور متناسب با نوع اینترنت و موقعیت شما نباشد. خود برنامه به صورت خودکار سرور دیگری را برای شما جایگزین می‌ کند.

صاعقه وی پی ان متناسب با انواع اینترنت

لازم به ذکر است که این برنامه محبوب و پرطرفدار با تمام اینترنت‌ های موجود در کشور ایران به راحتی کار می‌ کند. چون سرور های آن به گونه‌ای در اختیار شما قرار گرفته‌اند که بتوانید با انواع اینترنت‌ ها به این برنامه قوی متصل شوید. تا بتوانید انواع سانسور های اینترنتی را به سادگی دور بزنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *