دانلود فیلتر شکن فانوس با لینک مستقیم رایگان برای گوشی

دانلود فیلتر شکن فانوس با لینک مستقیم رایگان برای گوشی

دانلود VPN پرسرعت Lantern برای اندروید

به خاطر شدت فیلترینگ ها ما مجبور به استفاده از فیلتر شکن های مختلف هستیم. چرا که برای دسترسی به بسیاری از خدمات اینترنتی با مشکل مواجه می شویم و بدون یک فیلتر شکن قدرتمند توانایی دسترسی به آن ها را نداریم.
یکی از قدیمی ترین و بهترین فیلتر شکن های موجود در بازار که از بهترین ارائه دهندگان خدمات وی پی ان نیز می‌ باشد. فیلتر شکن لنترن یا همون فانوس می باشد. این برنامه تمامی خدمات خود را در بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می‌ کند.
همچنین دارای ویژگی های عالی از جمله موارد زیر است:

Screenshot image

قدرت بسیار بالای سرور ها

یکی از شدید ترین محدودیت ‌های اعمال شده بر اینترنت فیلترینگی است که بر شبکه‌ های اجتماعی اعمال شده است. و دسترسی ما به این برنامه ها را با مشکل مواجه کرده است.
اما فیلتر شکن فانوس از قدرت بسیار بالایی برخوردار است که می‌ تواند به راحتی حتی شدیدترین محدودیت ‌ها را نیز دور بزند.

افزایش سرعت اتصال با نصب فیلتر شکن Lantern

تمامی سرورهای این برنامه از سرعت بسیار بالا برخوردار می باشند. که می تواند قدرت لازم برای دور زدن محدودیت ها را برای ما فراهم می کند. این سرور ها در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند. و برای ما قدرت بالا را ایجاد می‌ کنند.
به گونه‌ای که ما می‌ توانیم در سریع ترین زمان ممکن به خدمات دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم. ضمن اینکه گفتنی است که سرعت ایجاد شده برای ما از پایداری بالایی برخوردار است.

Screenshot image

پنهان کردن موقعیت مکانی ما

یکی از اقدامات امنیتی این برنامه برای افزایش امنیت خصوصی ما پنهان کردن موقعیت جغرافیایی ما به منظور ایجاد شرایط لازم برای مرور ناشناس ما می باشد.
در واقع این فیلتر شکن با ایجاد یک آی پی جعلی و غیر واقعی و جایگزین کردن آن با آی پی اصلی ما شرایطی را ایجاد می‌ کند که موقعیت جغرافیایی ما به صورت مجهول در می آید.
بدین ترتیب هیچ کدام از فعالیت های آنلاین ما قابل ردیابی و شناسایی نخواهد بود. و ما می‌ توانیم با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *