روش نصب فیلتر شکن 1click از گوگل پلی برای هوآوی

روش نصب فیلتر شکن 1click از گوگل پلی برای هوآوی

دریافت وی پی ان قوی 1ClickVPN برای استفاده از تیک تاک

همانطور که همه ما می‌ دانیم نیاز ما به یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع که بتواند انواع محدودیت‌ ها را در مدت زمان کوتاهی کنار بگذارد. روزانه در حال افزایش است. بنابراین نیاز ما هر روز به یک فیلتر شکن که بتواند انواع محدودیت‌ ها را برای ما دور بزند بیشتر می‌ شود. چرا که همین مواردی که فیلتر شده اند بخش اعظم کارهای روزمره ما را در بر می گیرند. یکی از ابزاری که می‌ تواند در این راه به ما کمک شایانی کند، فیلتر شکن 1Click می‌ باشد.

۱_ فیلتر شکن 1Click دارای دو نسخه که یکی به درد نمی خورد!!

این برنامه هم دارای خدمات رایگان می‌ باشد. و هم دارای خدمات پریمیوم که ما باید برای استفاده از خدمات پریمیوم هزینه پرداخت کنیم.
اما گفتنی است که سرورهای رایگان این برنامه قدرت چندانی ندارد. و عملاً نمی‌ تواند کیفیت لازم را برای ما فراهم کند. پس ما می‌ توانیم با پرداخت تنها ۱۰ دلار برای یک سال از یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع برخوردار باشیم.

Screenshot image

۲_ سرور های جهانی و ایده آل

این برنامه در سراسر نقاط جهان سرور های باکیفیتی دارد. البته گفتنی است که این ویژگی برای نسخه پرمیوم آن است. سرور های این برنامه در کشور هایی مانند استونی، اکوادور، آمریکا و سایر نقاط دیگر پراکنده شده است. و برای ما یک پوشش جهانی ایده آل را فراهم کرده است. که امکان برخورداری ما از یک وی پی ان پرقدرت را در هرکجا فراهم می کند.

۳_ بدون محدودیت در استفاده

ما برای برخورداری از خدمات موجود در این برنامه هیچگونه محدودیتی نخواهیم داشت. و می‌ توانیم بدون هیچ مشکلی از این برنامه در هر زمان و به هر مقدار که می‌ خواهیم استفاده کنیم. تا در اینترنت مروری نامحدود داشته باشیم.

۴_ امنیت برنامه 1ClickVPN در چه حدی است؟

این برنامه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که به هیچ عنوان هیچگونه اطلاعاتی از شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد. و حتی ذخیره نمی‌ کند تا خیالتان از بابت اطلاعاتتان راحت باشد. همچنین هنگام انتقال داده ‌ها آن ها را رمزگذاری می‌ کند.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *