خرید فیلتر شکن قوی Paper + نسخه جدید

خرید فیلتر شکن قوی Paper + نسخه جدید

نصب وی پی ان نامحدود و فعال Paper VPN

همه ما به دنبال فیلتر شکنی هستیم که از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار باشد. تا بتوانیم راحت‌ تر در اینترنت گشت و گذار کنیم. چون همانطور که همه ما امروزه می‌ دانیم محدودیت‌ های اینترنتی از شدت بالایی برخوردار شده‌ اند. و دیگر فیلتر شکن‌ های ساده قادر به ارائه قدرت کافی برای ما نخواهند بود. یکی از فیلتر شکن‌ های قوی و قدرتمند در این حوزه فیلتر شکن Paper می باشد.

خدمات پولی و غیر رایگان

نکته ‌ای که هنگام استفاده از این برنامه باید در نظر داشته باشیم. این است که این برنامه یک فیلتر شکن رایگان نیست. و ما حتماً نیاز به خریداری کردن اکانت پرمیوم آن داریم. چرا که وقتی وارد برنامه می‌ شویم اجازه استفاده از برنامه به ما داده نمی‌ شود. و از ما یک کد دسترسی می‌ خواهد که در صورت خریداری کردن اکانت این برنامه خواهیم توانست از آن استفاده کنیم.

خدمات محدود با حجم مشخص در فیلتر شکن Paper

با خریداری کردن اکانت این برنامه ما تنها می‌ توانیم به ازای هر ماه استفاده ۲۵۰ گیگ ترافیک به کمک سرور های این برنامه مصرف کنیم. پس باید در نظر داشته باشیم که مرورگردی خود را کنترل کنیم. تا حجم ترافیک ما تمام نشود. این نکته یک نکته منفی است که در مقایسه با فیلتر شکن‌ های معروف باعث عدم برتری این برنامه می شود.

بدون محدودیت در استفاده تعداد کاربران

با خریداری کردن یک اکانت ما می‌ توانیم آن را به دوستان خود نیز هدیه کنیم. فقط باید در نظر داشته باشیم که وقتی تعداد کاربران که از یک اکانت استفاده می‌ کنند زیاد می‌ شود. حجم مصرفی نیز بالا می‌ رود. و از آنجایی که محدودیت حجمی در این برنامه تعریف شده است. پس باید این مورد را در نظر داشته باشیم.

پشتیبانی کاربران توسط Paper VPN

این برنامه یک تیم پشتیبانی پاسخگو برای ما در نظر گرفته است. که ما می‌ توانیم در صورت بروز مشکل با آن ها تماس برقرار کنیم. این تیم که همیشه در دسترس هستند. می‌ توانند در زمانی کوتاه مشکل به وجود آمده برای ما را حل کنند و یا راه حل آن را به ما توضیح دهند.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *