معرفی فیلتر شکن برای گوشی

معرفی فیلتر شکن برای گوشی

دانلود vpn جدید و فعال

امروزه فیلتر شکن ها به ابزاری کاربردی تبدیل شده اند. چرا که محدودیت های وارد شده بر اینترنت در حال افزایش است. این محدودیت ها دسترسی ما به خدمات اینترنتی را محدود می کنند. پس ما برای حل این مشکل می توانیم به راحتی از وی پی ان ها استفاده کنیم.
استفاده از این برنامه ها می تواند به ما امکان دسترسی به خدمات بین المللی را بدهد. اما با افزایش شدت محدودیت ها تعداد فیلتر شکن ها نیز افزایش پیدا کرده اند.
بنابراین انتخاب یک وی پی ان مناسب کار بسیار مهمی است. فیلتر شکن های خوب زیادی در بازار وجود دارند. اما به طور کلی یک سری ویژگی هایی وجود دارد که اگر آن برنامه از آن ها برخوردار باشد. حتما فیلتر شکنی مناسب و‌ خوب برای ما خواهد بود.

دارای سرعت بالا و نامحدود

مهم ترین ویژگی سرعت بالا می باشد. چرا که در صورت کافی نبودن سرعت اتصال برقرار شده با سرور ها عملا ما نمی توانیم هیچ گونه فیلترینگی را دور بزنیم.

برخورداری از سرور های پرتعداد

اگر یک برنامه از سرور های کمی برخوردار باشد هم اینکه نمی تواند پوشش لازم را برای کاربران ایجاد کند. و هم به دلیل ترافیک بالای اعمال شده بر سرور ها، آن ها دچار افت سرعت خواهند شد.

مرور ناشناس در اینترنت

برای مرور ایمن تر باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که قابلیت مرور ناشناس را داشته باشد. تا ما بتوانیم بدون ترس از شناسایی و ردیابی شدن فعالیت های آنلاین خود، در اینترنت گشت و گذار کنیم.

امنیت مناسب و کافی

برای اینکه ترس از به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی خود را نداشته باشیم. و همچنین اتفاق خاصی برای دستگاه ما نیفتد. باید از وی پی انی استفاده کنیم که حداقل اتصالات ما را رمزگذاری کند. تا انتقال داده های ما به صورت ایمن انجام شود.

استفاده راحت از خدمات آن فیلتر شکن

برای صرفه جویی در وقت خود و همچنین اتصال ساده باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که رابط کاربری مناسب و قدرتمندی داشته باشد. تا ما بتوانیم در مدت زمان کوتاهی به سرور های جهانی متصل شویم. ترجیحا بهتر است وی پی ان مورد استفاده دارای قابلیت اتصال خودکار باشد. تا مسیر اتصال ما به سرور ها کوتاه تر شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *