مونوگرام طلایی ضد فیلتر برای گوشی همراه

مونوگرام طلایی ضد فیلتر برای گوشی همراه

دانلود مونوگرام برای آیفون + نسخه جدید

یکی از مشکلات کاربران هنگام استفاده از اینترنت محدودیت‌ هایی است که بر آن اعمال شده است. که ما را از بسیاری از خدمات مهم نظیر استفاده از شبکه ‌های اجتماعی محبوب مانند تلگرام و غیره منع می کند. بنابراین ما برای استفاده از این شبکه ‌های اجتماعی نیاز به راهی داریم که این محدودیت‌ ها را دور بزنیم. بسیاری از افراد فکر می‌ کنند که نسخه‌ های غیر فیلتر و ضد فیلترینگ مانند مونوگرام مناسب است که جواب آن ها را در ادامه خواهیم گفت:

دانلود مونوگرام ضد فیلتر

برنامه تلگرام دارای نسخه‌ های غیر رسمی زیادی است. چرا که این برنامه آنقدر محبوب است که حتی نسخه‌ های غیر رسمی آن نیز کاربران زیادی دارد. بسیاری از افراد فکر می‌ کنند این نسخه‌ های غیر رسمی به دلیل اینکه فارسی هستند ضد فیلتر نیز هستند. که باید به آن ها گفت همچین چیزی کاملاً غلط است. چرا که سرور تمامی این برنامه‌ ها با سرور اصلی تلگرام یکی است. به همین دلیل هر فیلترینگی که در برنامه اصلی صورت بگیرد. بر تمامی نسخه ‌های غیر رسمی نظیر مونوگرام طلایی نیز اعمال می‌ شود. پس هیچ کدام یک از این برنامه ها ضد فیلتر نیستند.

نسخه رسمی بهتر است یا غیر رسمی؟

یکی از سوالات کاربران برنامه تلگرام این است که خدمات برنامه تلگرام اصلی بهتر است یا نسخه ‌های غیر رسمی نظیر مونوگرام؟!
در جواب این افراد باید گفت شاید نسخه ‌های غیر رسمی دارای خدمات اضافه ‌تر باشند. اما نسخه اصلی تلگرام دارای خدمات ایمن ‌تر و با کیفیت بسیار بالاتر می‌ باشد. پس برای ما نسخه اصلی اولویت خواهد داشت.

چگونه مونوگرام را باید دانلود کنیم؟

ما می‌ توانیم این برنامه را از طریق سایت‌ های ارائه دهنده برنامه ‌های اندروید دانلود و نصب کنیم. پس از آن می‌ توانیم از خدمات آن به راحتی استفاده کنیم. فقط باید توجه داشته باشیم که مانند تلگرام این برنامه نیز فیلتر است. و باید از راه‌ های دور زدن محدودیت ‌ها یعنی استفاده از فیلتر شکن‌ ها و سایر راه ‌های دیگر استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *