روش استفاده رایگان از هوش‌ مصنوعی گوگل

روش استفاده رایگان از هوش‌ مصنوعی گوگل

دسترسی به هوش مصنوعی با اینترنت ایرانسل

شرکت گوگل برای پاسخ به هوش مصنوعی چت جی پی تی و مطرح کردن یک حریف جدی برای آن یک جمینای بسیار قدرتمند تحت عنوان هوش مصنوعی گوگل که با اسم جمینای نیز شناخته می شود را به بازار ارائه کرد. این جمینای شباهت بسیار زیادی به چت جی پی تی دارد و می‌ تواند حریف جدی برای این مورد باشد.

هوش مصنوعی گوگل آینده‌ای روشن - فروشگاه اینترنتی هاردسرا

نحوه استفاده از هوش مصنوعی گوگل

۱- رفع فیلترینگ جمینای

در مرحله اول برای اینکه اجازه دسترسی به خدمات این جمینای را داشته باشید. نیاز دارید که از یک نرم افزار تغییر آی پی یا همان فیلتر شکن استفاده کنید. چرا که این برنامه برای آی پی های ایرانی فعال نمی باشد. پس شما در نخستین گام باید آی پی خود را تغییر دهید.

۲- ثبت نام در جمینای برای نسخه ویندوز

به کمک مرورگر دستگاه خود که بهتر است آن مرورگر، مرورگر کروم باشد باید وارد سایت جمینای شوید. سپس باید مراحل ثبت نام در این دستیار اینترنتی گوگل را انجام دهید. برای این منظور نیاز به اکانت گوگل خود خواهید داشت. که سنی که در آن ثبت کرده‌ اید باید بالاتر از ۱۸ باشد تا اجازه دسترسی به خدمات این جمینای کاربردی را دریافت کنید.

هوش مصنوعی گوگل به پیش می‌‌رود

۳- استفاده از نسخه گوشی

شما می‌ توانید برنامه نصبی هوش مصنوعی گوگل را بر روی گوشی خود نصب کنید. تا از خدمات آن با کیفیت بهتری برخوردار شوید. همچنین می‌ توانید این دستیار اینترنتی را جایگزین گوگل اسیستنت کنید. به گونه ای که پس از انجام این کار این هوش مصنوعی جایگزین آن خواهد شد.

کاربرد هوش مصنوعی گوگل چیست؟!

در مقایسه با چت جی پی تی این برنامه به دلیل جدید بودن، کاربرد های نسبتا کمتری خواهد داشت. اما این جمینای در حال پیشرفت بسیار زیادی است. به گونه ای که در آینده ای نه چندان دور حتی کیفیتی بالاتر از رقیب خود خواهد داشت. به طور کلی شما می‌ توانید خدمات مختلفی را به کمک این جمینای دریافت کنید.

گوگل از مدل هوش مصنوعی RT-2 برای حرف‌زدن با ربات‌ها رونمایی کرد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *