پروکسی تلگرام برای دسکتاپ

پروکسی تلگرام برای دسکتاپ

دانلود پروکسی قوی برای تلگرام بدون قطعی

تلگرام امروزه یک شبکه اجتماعی محبوب با خدمات عالی است. که کاربران زیادی در سراسر جهان از این برنامه برای ارتباط گرفتن با کاربران دیگر استفاده می‌ کنند. و از آنجایی که تقاضا برای استفاده از این برنامه بسیار افزایش پیدا کرده است. نسخه های مختلف از این برنامه برای تمامی سیستم عامل ها طراحی شده است.
از جمله آن ها می‌توان به تلگرام برای دسکتاپ اشاره کرد. که کار را برای کاربران ویندوز بسیار راحت تر کرده است. و آن ها می توانند به راحتی به کمک پروکسی تلگرامی این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کنند.

چگونه فیلترینگ Telegram برای دسکتاپ را دور بزنیم؟

برای این کار ما می توانیم از دو راه استفاده کنیم. راه اول که معمولاً راه آسان تر می باشد. استفاده از فیلتر شکن قدرتمند و سریع می باشد.
اما راه دوم که در صورت نبود راه اول می توانیم از آن استفاده کنیم، استفاده از پروکسی های تلگرام می باشد.
پروکسی های تلگرام به ما این امکان را می‌ دهند که بدون داشتن یک فیلتر شکن، محدودیت های تلگرامی را دور بزنیم و از تلگرام بدون محدودیت برخوردار شویم.

از کجا PROXY تلگرام برای ویندوز را تهیه کنیم؟

ما می ‌توانیم برای این منظور از سایت های فروش پروکسی اختصاصی یک پروکسی مربوط به خودمان را خریداری کنیم. و یا در صورت نیاز می توانیم از کانال هایی که پروکسی های روزانه را در خود قرار می‌ دهند. برای دور زدن محدودیت ها استفاده کنیم.
ولی نکته ای که در مورد پروکسی های تلگرامی وجود دارد. این است که پروکسی ‌های رایگان معمولاً از قدرت و سرعت کمتری برخوردار هستند و معمولاً تبلیغاتی هستند. یعنی توسط یک کانال اسپانسرینگ می شوند. به گونه ای که ما به طور ناخواسته ممکن است وارد این کانال های تلگرامی شویم.

انواع پروکسی های تلگرامی

پروکسی های تلگرامی انواع مختلفی دارند. برای مثال برخی از آن ها در پورت ها و نوع متفاوت هستند. برای مثال بعضی از آن ها mtproto هستند.
پروکسی ها در نوع اینترنتی که برای متصل شدن نیاز می باشد نیز متفاوت هستند. یعنی بعضی از آن ها با اینترنت همراه اول کار می کنند و برخی دیگر نیز با اینترنت ایرانسل کار می کنند.
پس ما باید هنگام انتخاب آن ها حتما به این موضوع نیز توجه کنیم و با توجه به نوع اینترنت خود به پروکسی مورد نظرمان وصل شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *