روش ورود به گوگل پلی گیمز نسخه قدیمی

روش ورود به گوگل پلی گیمز نسخه قدیمی

دانلود بازی جدید از گوگل پلی گیمز آنلاین

یکی از مشکلاتی که کاربران دستگاه‌ های قدیمی اندرویدی با آن مواجه هستند این است که گوگل پلی آن ها به دلیل قدیمی بودن دیگر ساپورت نمی‌ شود. به همین دلیل به دنبال نسخه قدیمی گوگل پلی گیمز می‌ باشند. در این مورد باید گفت به طور کلی ما تنها زمانی می‌ توانیم از گوگل پلی استفاده کنیم. که آخرین نسخه موجود در بازار باشد. به طوری که حتی ما نیازی برای آپدیت کردن گوگل پلی نداریم. چرا که این اتفاق به صورت خودکار رخ می‌ دهد.

 

دانلود بازی از سایت های قدیمی

بهترین جایگزین برای دریافت بازی‌ های قدیمی سایت‌ های اینترنتی نظیر فارسروید می‌ باشد. چرا که این دسته از سایت‌ ها نسخه‌ های قدیمی بازی‌ ها را نیز قرار می‌ دهند. پس ما می‌ توانیم نسخه‌ های قدیمی بازی‌ های محبوب و معروف را نیز از طریق این منابع دریافت کنیم.

دلیل ساپورت نشدن گوگل پلی بر روی دستگاه های قدیمی:

به طور کلی یک سیاست وجود دارد و آن هم این است که آپدیت‌ های اندروید برای دستگاه‌ های مختلف تا مدت زمانی مشخص ارائه می‌ شود. تا پس از گذشت زمانی با قدیمی شدن نسخه اندرویدی کاربران مجبور به تعویض دستگاه خود شوند. به همین دلیل است که گوگل پلی بر روی نسخه‌ های قدیمی اندروید ساپورت نمی‌ شود. نه تنها گوگل پلی، بلکه منابع ایرانی نظیر بازار و مایکت نیز چنین می‌ باشند.

آیا می توان برنامه‌ ها و بازی‌ های جدید را بر روی اندروید قدیمی اجرا کرد؟!

در این مورد باید گفت به دلیل اینکه برنامه‌ ها و بازی‌ های جدید بر روی اندروید های جدیدتر نوشته می‌ شوند. پس استفاده از اندروید های قدیمی باعث می‌ شود که ما نتوانیم از برنامه‌ ها و بازی‌ های جدید استفاده کنیم.
پس هنگامی که از دستگاه‌ های قدیمی استفاده می‌ کنیم تنها اجازه انجام بازی‌ های آفلاین و قدیمی را خواهیم داشت. چرا که بازی‌ های جدید و آنلاین نیز در اندروید های قدیمی پشتیبانی نمی‌ شوند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *