روش اتصال خودکار به یوز وی پی ان جدید

روش اتصال خودکار به یوز وی پی ان جدید

دانلود برنامه رایگان Yooz VPN برای کامپیوتر

مهم ترین فاکتور هایی که هنگام نصب فیلتر شکن باید در نظر بگیریم. اول سرعت بالا و دوم امنیت بالا می‌ باشد. چون اگر این دو مورد اصلی در یک فیلتر شکن وجود نداشته باشد، عملاً به درد ما نمی‌ خورد
اگر دوست دارید فیلتر شکن نصب شده شما این دو مورد را به همراه ویژگی‌ های دیگر دارا باشد. می‌ توانید از فیلتر شکن یوز وی پی ان استفاده کنید.
چون این برنامه ایرانی می‌ باشد و متناسب با کشور ما ساخته شده است. در نتیجه با نصب آن می‌ توانید حتی قوی‌ ترین نوع محدودیت‌ ها را هم از بین ببرید.

نحوه راه اندازی آسان فیلتر شکن یوز وی پی ان

پس از این فیلتر شکن را از گوگل پلی برای خود نصب کردید، وقتی آن را باز می‌ کنید باید با قوانین این برنامه موافقت کنید. پس از آن وارد محیط کاربری این فیلتر شکن می‌شود که می‌ توانید از بین دو زبان فارسی و انگلیسی یکی را انتخاب کنید. که بهتر است از گزینه فارسی استفاده کنید. تا بتوانید راحت‌تر از خدمات این برنامه استفاده کنید.

پس از آن فقط کافی است بر روی لیست سرور های این برنامه کلیک کنید و از بین کشور های مختلف و پرسرعتی که این برنامه دارد. یکی از سرور هایش را انتخاب و بر روی آن ضربه بزنید.
سپس باید منتظر بمانید تا این برنامه روند خود را طی کند و شما را متصل کند. البته کمی اتصال به این برنامه طول می‌ کشد ولی باعث می‌ شود که اتصال قوی و پایدار برای شما ایجاد شود. تا بتوانید محدودیت‌ ها را دور بزنید.

از اطلاعات و پیام های خود با فیلتر شکن یوز وی پی ان محافظت کنید:

ویژگی عالی دیگری که این فیلتر شکن دارد این است که می‌ تواند از تمام اطلاعات خصوصی موجود در دستگاه شما محافظت کند.
یعنی با خیال راحت می‌ توانید به این برنامه متصل شوید. بدون اینکه نگران باشید تا داده‌ های موجود در گوشی همراهتان به سرقت بروند.
چون این برنامه موقعیت مکانی یا همان آدرس آی پی کشورتان را پنهان می‌ کند. و با تغییر دادن آن به کشور دور افتاده باعث می‌ شود که افراد ناشناس نتوانند متوجه فعالیت‌ های شما در کشور اصلیتان بشوند.
بنابراین می‌ توانید با خیال راحت از این برنامه پرسرعت استفاده کنید و ردیابی نشوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *