آخرین اخبار فیلترینگ اینترنت ایران

آخرین اخبار فیلترینگ اینترنت ایران

روش از بین بردن فیلترینگ تلگرام با استفاده از فیلتر شکن

با توجه به اینکه فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت کشورمان باعث شده است کاربران از بسیاری از خدمات جهانی بی‌ بهره باشند. به صورت مداوم اخبار مربوط به این محدودیت‌ های اینترنتی را دنبال می کنند. کماکان محدودیت‌ های بسیار شدیدی بر اینترنت ایران اعمال شده است. و نه تنها این محدودیت ‌ها از بین نرفته ‌اند بلکه شدت آنها بسیار شدید تر شده است. و ما بدون ابزار لازم همچنان قابلیت استفاده از بسیاری از خدمات اینترنتی را نخواهیم داشت.

راه از بین بردن فیلترینگ

راه‌ های مختلفی وجود دارد که ما می ‌توانیم به کمک آن ها محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت را از بین ببریم. اما بهترین راه را می‌ توان استفاده از فیلتر شکن دانست. چرا که این ابزار قدرت و سرعت بهتری را در اختیار ما قرار می‌ دهد. همچنین امنیتی که برای ما ایجاد می‌ کند بسیار مطمئن‌ تر است.

نصب وی پی ان مناسب برای فیلترینگ

با توجه به شدید تر شدن محدودیت ‌ها بسیاری از وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در بازار نمی‌ توانند قدرت و سرعت لازم برای از بین بردن فیلترینگ موجود در اینترنت را فراهم کنند. ما می‌ توانیم با جستجوی لازم بهترین برنامه‌ های وی پی ان را برای دستگاه خود انتخاب کنیم. تا مروری راحت در اینترنت داشته باشیم و بدون هیچگونه مشکلی از تمامی ظرفیت های اینترنت بین الملل برخوردار شویم.

دقت در سرعت و امنیت برنامه مورد استفاده

هنگامی که می‌ خواهیم فیلتر شکن مناسب دستگاه خود برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را انتخاب کنیم. باید توجه داشته باشیم که مهم ترین فاکتور هایی که حتماً باید وجود داشته باشند. سرعت بالا و امنیت مناسب خواهند بود. این دو فاکتور این اجازه را می‌ دهند که هم قدرت بالایی برای از بین بردن محدودیت‌ ها داشته باشیم. و هم اینکه این کار را در بستری مناسب و ایمن انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *