دانلود آرگو وی پی ان با لینک مستقیم

دانلود آرگو وی پی ان با لینک مستقیم

برنامه Argo VPN برای اندروید + نسخه جدید

بدون در اختیار داشتن یک فیلتر شکن قدرتمند شما عملاً نمی‌ توانید به بسیاری از برنامه‌ های موجود در گوشی همراه خود دسترسی پیدا کنید. زیرا بسیاری از اپلیکیشن‌ ها و پیام رسان‌ هایی مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام که از محبوب‌ ترین برنامه‌ ها هستند، دچار فیلترینگ شده‌اند. و اگر شما فیلتر شکن نداشته باشید نمی‌ توانید این برنامه‌ ها را باز کنید.
با نصب این برنامه ها بر روی دستگاه‌ های خود به سادگی می‌ توانید به موارد دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. فقط کافی است شما توسط لینک‌ های مستقیم نسخه جدید فیلتر شکن آرگو وی پی ان را برای خود نصب کنید.
پس از آن می‌ توانید با استفاده از ویژگی‌ های این برنامه مروری نامحدود داشته باشید.

Screenshot image

اصلی ترین امکانات فیلتر شکن آرگو وی پی ان موارد زیر است:

رفع انسداد انواع محدودیت ها

با دانلود و نصب این برنامه بر روی دستگاهتان، شما از بهترین خدمات وی پی ان برخوردار خواهید شد. و توانایی این را خواهید داشت که تمامی محدودیت‌ های اینترنتی را در زمان کوتاهی دور بزنید.

پنهان کردن آدرس آی پی

یکی از اقدامات امنیتی این برنامه برای افزایش امنیت سایبری شما پنهان کردن موقعیت جغرافیایی واقعیتان می باشد. از طریق این کار هیچ کدام از فعالیت های آنلاین شما قابل ردیابی نخواهد بود. چرا که موقعیت جغرافیایی شما به صورت پنهان در آمده و با یک آی پی جعلی جایگزین شده است.

پشتیبانی حرفه ای

اگر به هر دلیلی هنگام استفاده از این برنامه با مشکل مواجه شدید، فقط کافی است با تیم پشتیبانی این برنامه تماس بگیرید. تا مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.

دسترسی رایگان به خدمات فیلتر شکن آرگو وی پی ان

متصل شدن و استفاده از خدمات این برنامه بدون هیچ هزینه ای امکان پذیر است. یعنی ما می توانیم به صورت کاملا رایگان از این برنامه و امکاناتش استفاده کنیم. گفتنی است با وجود رایگان بودن ، این فیلتر شکن سرعت بسیار بالا و نامحدود را در اختیار ما قرار می دهد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *