ساده ترین راهکار برای آزادی از سانسور اینترنت

ساده ترین راهکار برای آزادی از سانسور اینترنت

دانلود فیلتذ شکن مناسب برای اندروید قدیمی

با توجه به اینکه محدودیت‌ های اینترنتی بسیاری از ما را برای دسترسی به خدمات محبوبمان ناکام گذاشته اند همه ما نیاز به راه حلی برای حل این مشکل بزرگ داریم. از میان راه‌ های موجود بهترین گزینه برای آزادی از سانسور اینترنت استفاده از یک وی پی ان قدرتمند و سریع می‌ باشد.
البته نه هر وی پی انی چرا که شدت محدودیت‌ ها به قدری بالا رفته است. که حتی برخی از فیلتر شکن ‌های قدیمی که محبوبیت زیادی داشتند نیز از دسترس خارج شده‌ اند. و قادر به ارائه قدرت لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها نیستند.

فیلتر شکن مناسب برای رهایی از سانسور اینترنت چه ویژگی هایی دارد؟

یک وی پی ان مناسب و قدرتمند باید یک سری فاکتور های لازم را داشته باشد. تا بتوان به کمک آن برنامه محدودیت ‌های شدیدی که در اینترنت وجود دارد را از بین برد.

سرور های سریع و قدرتمند

سرور های سریع و قدرتمند را می‌ توان مهم ترین عامل برای دستیابی به قدرت لازم برای دور زدن سانسور اینترنت دانست. چرا که این سرور ها هستند. که قدرت یک وی پی ان را تامین می‌ کنند. پس باید حتماً فیلتر شکنی را برای خود انتخاب کنیم. که سرور های مطمئن و قدرتمند را داشته باشد.

امنیت بالا و مطمئن

بسیاری از خدماتی که در اینترنت فیلتر شده ‌اند به دلایل مختلفی ممکن است خطرات زیادی را برای امنیت سایبری ما داشته باشند. اما یک وی پی ان مناسب که از اقدامات امنیتی کافی استفاده می‌ کند می‌ تواند شرایط را جوری فراهم کند. که هیچ خطری ما را تهدید نکند. و بتوانیم حتی از خطرناک ‌ترین خدمات اینترنتی برخوردار شویم.

سازگاری با انواع اینترنت

یک فیلتر شکن مناسب و حرفه ‌ای باید حتماً با انواع اینترنت سازگاری داشته باشد. تا امکان استفاده از آن در هر جا ممکن باشد. و ما بتوانیم به اینترنت جهانی متصل شده و از تمامی ظرفیت ها دسترسی پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *