آموزش رفتن به یوتیوب با کروم کامپیوتر

آموزش رفتن به یوتیوب با کروم کامپیوتر

روش نصب وی وی ان فعال برای یوتیوب ویندوز

یکی از محبوب‌ ترین و پرکاربرد ترین شبکه ‌های اجتماعی موجود در بازار اپلیکیشن یوتیوب است. اما امروزه این برنامه محبوب و بسیار کاربردی دچار فیلترینگ شدید شده است. که ما می‌ توانیم از این برنامه در انواع پلتفرم ‌ها استفاده کنیم.
برای مثال حتی در سیستم عامل ویندوز ما می‌ توانیم از این برنامه استفاده کنیم. البته در سیستم عامل ویندوز ما باید از سایت یوتیوب اقدام کنیم. و برنامه ‌ای سازگار با این سیستم عامل وجود ندارد.
برای دسترسی به سایت یوتیوب می‌ توانیم از گوگل کروم استفاده کنیم. و پس از سرچ سایت یوتیوب به خدمات آن دسترسی پیدا کنیم.
تنها نکته‌ ای که قبل از متصل شدن به سایت باید در نظر داشته باشیم این است که بدون فیلتر شکن قادر نخواهیم بود از این سایت برخوردار شویم. چرا که محدودیت شدیدی بر آن اعمال شده است و تنها به کمک یک فیلتر شکن فعال و مناسب خواهیم توانست به آن دسترسی پیدا کنیم.

رفتن به یوتیوب با گوگل کروم - دانلود فیلترشکن

انتخاب فیلتر شکن مناسب برای یوتیوب

از آنجایی که در یوتیوب ما با فیلم سر و کار داریم باید از فیلتر شکنی سریع و قدرتمند استفاده کنیم. تا فیلم ‌ها بدون تاخیر و قطع و وصلی برای ما پلی شوند. به همین جهت به فیلتر شکنی نیاز داریم که سرعت بالایی داشته باشد. پس برای انتخاب فیلتر شکن مورد نظر فاکتور سرعت اهمیت بسزایی خواهد داشت.
در کنار سرعت بالا امنیت نیز حرف اول را می‌ زند. چرا که استفاده از یک وی پی ان ایمن به ما این امکان را می‌ دهد. نه تنها در یوتیوب بلکه در انواع سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده با خیالی راحت گشت و گذار کنیم. و از خدمات دلخواه خود استفاده کنیم.

نحوه وارد شدن به یوتیوب با کروم

برای وارد شدن به سایت یوتیوب از طریق گوگل کروم ابتدا باید فیلتر شکن مناسبی که برای دستگاه خود نصب کردیم را فعال کنیم. و به یکی از سرور های پرقدرت آن متصل شویم. سپس وارد گوگل کروم شده و وارد قسمت جستجو می‌ شویم، در قسمت مربوطه سایت یوتیوب را سرچ می‌ کنیم. پس از بالا آمدن نتایج اولین لینک سایت یوتیوب خواهد بود. و با کلیک بر روی آن خواهیم دید که محدودیت این سایت برای ما از بین رفته است. و می‌ توانیم به راحتی از تمامی محتوا های موجود در آن برخوردار شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *