تغییر آدرس به آی پی ایران به صورت رایگان

تغییر آدرس به آی پی ایران به صورت رایگان

دانلود فیلتر شکن با آی پی ایران برای اندروید

همانطور که همه ما می‌ دانیم امروزه یکی از مهم‌ ترین مشکلاتی که کاربران اینترنت در ایران با آن مواجه هستند. محدودیت‌ هایی است که بر آن اعمال شده است. پس ما باید برای حل این مشکل از فیلتر شکن ‌ها استفاده کنیم. تا بتوانیم از خدمات فیلتر شده برخوردار شویم.
حال بعضی از کاربرانی که در خارج از ایران زندگی می‌ کنند. به شرایطی بر می‌ خورند که نیاز دارند از خدمات اینترنتی موجود در ایران برخوردار شوند. اما به دلیل آی‌ پی‌ های خارجی که دارند. نمی ‌توانند این کار را انجام دهند و نیاز به یک راه حل برای داشتن آی‌ پی ایران دارند.

استفاده از فیلتر شکن های دارای سرور ایرانی

یکی از ساده‌ ترین راه ‌ها برای حل این مشکل جهت دسترسی به خدمات موجود در اینترنت ایران، استفاده از فیلتر شکنی می‌ باشد. که دارای سرور ایران است. به طوری که وقتی وارد برنامه می‌ شویم یکی از کشور هایی که می‌ توانیم به آن متصل شویم، کشور ایران باشد.
در نتیجه آی‌ پی ما برای کشور ایران خواهد بود. و ما می‌ توانیم به راحتی از انواع خدمات اینترنتی موجود در کشور ایران برخوردار شویم.

از کجا فیلتر شکن ایرانی به دست بیاوریم؟

برای دریافت یک فیلتر شکن ایرانی ما کار سختی را در پیش نخواهیم داشت. چرا که امروزه برنامه ‌های زیادی وجود دارد که از این قابلیت برخوردار است. بنابراین کافیست تنها در گوگل کمی جستجو کنیم. تا بتوانیم به این برنامه ‌ها دسترسی پیدا کنیم. گفتنی است که معتبر ترین مرجع برای دانلود برنامه‌ های اندرویدی، گوگل پلی می‌ باشد.

استفاده از آی پی های ایران

ما می‌ توانیم برای حل این مشکل به صورت مستقیم از آی‌ پی‌ های ایرانی استفاده کنیم. برای این کار می‌ بایست آی‌ پی‌ های ایرانی را دریافت کنیم. و با رفتن به تنظیمات دستگاه خود، آن آی‌ پی را جایگزین ‌IP اصلی خود کنیم. تا بتوانیم به صورت آزادانه از خدمات اینترنتی موجود در ایران برخوردار شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *