بهترین سایت خرید آی پی ثابت گوشی

بهترین سایت خرید آی پی ثابت گوشی

روش فعال سازی آی پی ثابت پولی

برای انجام یک سری از کارهای اینترنتی که به دلایل فیلترینگ از دسترس خارج شده‌اند. ما نمی‌ توانیم از فیلتر شکن‌ های معمولی استفاده کنیم. چرا که عموماً این نوع وی پی ان‌ ها آی‌ پی‌ های متنوعی را برای ما فراهم می‌ کنند. که این موضوع باعث می‌ شود نتوانیم از خدماتی که نیاز به آی پی ثابت دارند استفاده کنیم. از جمله این فعالیت‌ ها می‌توان به ترید کردن اشاره کرد. برای انجام از این دست فعالیت‌ ها ما نیاز به یک آی پی ثابت داریم. که می‌ توانیم با خریداری سرور IP ثابت به آن دسترسی پیدا کنیم.

What is My IP? Check Your IP Address Here! | VPNOverview

نکاتی که هنگام خرید آی پی ثابت باید در نظر بگیریم!!!

1- پایداری مناسب

برای انجام فعالیت‌ هایی مانند ترید ما نیاز به یک اتصال پایدار داریم. چرا که انجام از این دست فعالیت‌ ها بدون اتصال پایدار عملاً غیر ممکن خواهد بود. پس باید از سایتی خرید خود را انجام دهیم که بتواند سرور های پایداری را در اختیار ما قرار دهد.

The Complete Guide To Using Proxies For Web Scraping

2- پهنای باند

ترید از آن دسته از فعالیت‌ هایی است که نیاز به پهنای باند زیاد دارد. پس ما باید از سروری استفاده کنیم که از پهنای باند مناسبی برخوردار باشد تا نیاز تریدرها را به خوبی فراهم کند.

3- امنیت بالای آی پی ثابت

با توجه به اینکه هنگام استفاده از محتواهایی که نیاز به ip ثابت دارند عموماً اطلاعات محرمانه رد و بدل می‌ شود. ما باید از سروری استفاده کنیم که از خدمات امنیتی مناسب برخوردار می‌ باشد.
پس یکی از مهم ترین فاکتور هایی که هنگام خریداری آی پی ثابت باید در نظر داشته باشیم برخورداری آن سرور از امنیت بالا و مناسب می‌ باشد.

آموزش نصب ای پی ثابت و هر انچه لازم است در این زمینه بدانید! - چیکاو

توجه به پشتیبانی مناسب ارائه دهنده سرویس:

ما هنگامی که از سرور های ip ثابت استفاده می‌ کنیم ممکن است دچار مشکلات مختلفی نظیر قطعی یا سایر مشکلات شویم. پس باید از سایت این سرویس را خریداری کنیم که از پشتیبانی مناسب برخوردار باشد. تا در صورت بروز مشکل بتوانیم در کمترین زمان ممکن مشکلات خود را حل کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *