روش اتصال به فیلتر شکن آنلاین برای کاربران جدید

روش اتصال به فیلتر شکن آنلاین برای کاربران جدید

آموزش اتصال به وی پی ان رایگان

همه ما امروزه با شرایط حال حاضر اینترنت کشورمان نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع داریم. چرا که بدون استفاده از یک وی پی ان مناسب نمی ‌توانیم از بسیاری از خدمات اینترنتی بهره‌ مند شویم. که در ادامه آموزش اتصال به یک وی پی ان مناسب را خواهیم داشت.

انتخاب فیلتر شکن مناسب

قبل از هر کاری ما نیاز داریم که یک وی پی ان قدرتمند و فعال را برای دستگاه خود انتخاب کنیم. برای این منظور باید یک سری فاکتور ها را در نظر داشته باشیم. برای مثال سرور های قدرتمند و فعال از مهم ترین فاکتور هایی هستند که حتماً باید مورد نظر ما باشند.

دانلود وی پی ان از طریق منابع معتبر

برای اینکه برنامه ‌های مطمئن و ایمن را بر روی دستگاه خود نصب کنیم. نیاز داریم که وی پی ان مورد نظر را از طریق منابع معتبر نظیر گوگل پلی و سایر مراجع بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم. چرا که بعضی از منابع غیر مطمئن، بد افزار ها را جای وی پی ان به ما قالب می کنند.

آموزش اتصال به فیلتر شکن ها

نحوه اتصال به فیلتر شکن ‌ها بسته به نوع رابط کاربری که برنامه از آن برخوردار می‌ باشد متفاوت است.
اما به طور کلی، عموماً رابط کاربری‌ وی پی ان‌ ها از یک قالب خاص پیروی می‌ کنند. به گونه‌ ای که در وسط صفحه یک دکمه اتصال قرار دارد. و ما می‌ توانیم با زدن آن به لیست سرور ها دسترسی پیدا کنیم. یا به صورت خودکار به سریع ترین سرور متصل شویم.
اگر فیلتر شکن مورد استفاده از چنین قابلیتی برخوردار نبود. یعنی با زدن دکمه اتصال قابلیت اتصال خودکار برای ما فعال نشد. و یا به لیست سرور ها دسترسی پیدا نکردیم. باید از طریق دکمه تعبیه شده به لیست سرور ها وارد شویم. و با توجه به نیاز خود سریع‌ ترین و مناسب ‌ترین سرور را انتخاب کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *