آموزش اشتراک گذاری vpn در اندروید

آموزش اشتراک گذاری vpn در اندروید

روش ارسال فیلتر شکن نصب شده در تلگرام

با افزایش فیلترینگ موجود در اینترنت و گسترده شدن دامنه این محدودیت‌ های اینترنتی حتی منابع معتبر که از طریق آن می‌ توانستیم وی پی ان مورد نیاز خود را دریافت کنیم. نیز از دسترس خارج شده اند. از این رو کاربران به دنبال راهی هستند تا بتوانند با اشتراک گذاری vpn به مقصود خود برسند. و به ابزار لازم برای حل مشکل فیلترینگ دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری vpn از طریق خود برنامه

بسیاری از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار در منوی خدمات خود از قابلیتی برخوردار هستند. که به ما این امکان را خواهد داد تا بتوانیم بدون نیاز به هیچ برنامه و کار دیگری برنامه را با سایر افراد به اشتراک بگذاریم. تا دیگران نیز بتوانند از این طریق به خدمات مورد نیازشان برای رفع مشکل محدودیت اینترنتی دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری فیلتر شکن به کمک برنامه های منتقل کننده فایل

ما می‌ توانیم از برنامه ‌هایی نظیر شریت و زاپیا نیز برای انتقال فایل نصبی فیلتر شکن مورد استفاده خود برای دیگران استفاده کنیم. بدین ترتیب سایر افراد نیز می‌ توانند از فیلتر شکن قدرتمند و سریع برخوردار شوند. بدون اینکه نیاز داشته باشند از منابع دیگر آن را دانلود و نصب کنند.
البته گفتنی است که در این مورد حتماً باید سیستم عامل‌ های گوشی‌ های مورد استفاده یکی باشند. یعنی گوشی ‌های اندرویدی می‌ توانند برای گوشی های سیستم عامل اندروید این کار را انجام بدهند.

اشتراک گذاری vpn با شبکه های اجتماعی

کاربران می‌ توانند فیلتر شکن ‌های مورد استفاده خود را برای دیگران از طریق شبکه‌ های اجتماعی نظیر برنامه تلگرام ارسال کنند. به گونه ‌ای که ابتدا باید محدودیت این برنامه را از طریق پروکسی از بین ببرند. و سپس فایل نصبی فیلتر شکن را برای دوستان خود ارسال کند.
در این راه‌ نیز باید‌ توجه داشت که فایل ارسالی با سیستم عامل مورد استفاده فرد دیگر سازگاری لازم را داشته باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *