دانلود فیلتر شکن سریع اوپن وی پی ان برای اندروید

دانلود فیلتر شکن سریع اوپن وی پی ان برای اندروید

لینک دانلود Open VPN برای ویندوز

با وجود افزایش محدودیت‌ ها نصب یک فیلتر شکن پرسرعت و ایمن مانند برنامه اوپن وی پی ان بر روی گوشی‌ های اندرویدی شما به امری ضروری تبدیل شده است.
چون این فیلتر شکن با سرور های پرقدرتی که دارد برای شما اتصالی پایدار ایجاد می‌ کند تا بتوانید هر محدودیتی را از بین ببرید.

ما در ادامه به ویژگی‌‌ های با کیفیت این فیلتر شکن اشاره می‌ کنیم تا بتوانید با خیال راحت این برنامه را برای خود نصب کنید:

Screenshot image

فیلتر شکن Open VPN دارای برترین سرور ها

سرور هایی که در این فیلتر شکن وجود دارد تماماً از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار هستند و برای شما یک اتصال نامحدود ایجاد می‌ کنند. در نتیجه فقط کافی است شما یکی از این سرور ها را انتخاب کنید و با یک ضربه به آن متصل شوید. در این صورت دیگر هیچ فیلترینگی در کشور شما وجود نخواهد داشت.

رمزگذاری اطلاعات ما

این برنامه از امنیت بالایی برخوردار است و وقتی به آن متصل هستیم تمام اتصالات ما را رمزگذاری می‌ کند. تا هیچ شخص ناشناسی نتواند به اطلاعات مهم ما دسترسی پیدا کند.
پس می توانیم با نصب این برنامه با خیال راحت هر گونه فعالیتی را با سرور های این فیلتر شکن انجام دهیم.

خدمات رایگان اوپن وی پی ان

تمامی خدماتی که این برنامه به کاربرانش ارائه می کند به صورت رایگان می باشد. و شما برای استفاده و بهره مندی از امتیازات این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.
ضمن اینکه تمامی این خدمات به صورت نامحدود می باشد و شما می توانید بدون هیچ مشکلی از این خدمات استفاده کنید.

Screenshot image

دانلود ویدیو ها بدون هیچ سانسوری

یکی دیگر از خدماتی که این فیلتر شکن برای شما انجام می‌‌ دهد، این است که به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید فیلم‌ های مورد علاقه خود را از هر سایتی تماشا کنید. به دلیل قدرت بالایی که این برنامه دارد، سانسور های موجود در فیلم‌ ها را از بین می‌ برد تا بتوانید به صورت نامحدود هر ویدیویی را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *