نصب اپ استور ایرانی چیتا از سایت رایگان

نصب اپ استور ایرانی چیتا از سایت رایگان

دانلود اپ استور چیتا برای نصب فیلتر شکن

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی هنگام استفاده از دستگاه های آیفون با آن دست و پنجه نرم می کنند. عدم وجود برنامه های ایرانی در اپ استور اصلی این گوشی‌ ها می‌ باشد. از این رو برای حل این مشکل برنامه های زیادی تحت عنوان اپ استور های ایرانی به بازار ارائه شدند. تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها مشکل خود را حل کنند. یکی از این برنامه‌ های ایرانی اپ استور ایرانی چیتا می باشد. ما می توانیم از طریق سایت‌ های معتبر فارسی و حتی سایت خود برنامه این نسخه را برای ios دریافت کنیم. و به راحتی به خدمات مورد نیاز خود در برنامه های ایرانی دسترسی پیدا کنیم.

نیاز به خرید اکانت چیتا

برای اینکه بتوانیم از اپ استور های ایرانی مانند چیتا استفاده کنیم. نیاز داریم که اکانت آن ها را خریداری کنیم. چرا که استفاده رایگان از آن ها امکان پذیر نمی باشد. از همین رو بیشتر کاربران از استفاده این برنامه ها پشیمان می‌ شوند و به دنبال راه های دیگری هستند. که باید گفت به جز این برنامه ها چاره‌ ای برای ما وجود ندارد.

دانلود منیجر چیتا | Cheetah Download Manager اپ استور ایرانی آیفون ...

استفاده از برنامه های فارسی بدون کوچک ترین هزینه

هنگامی که برنامه های ایرانی مشاهده کردند که بسیاری از کاربران برای دسترسی به خدمات آن‌ ها دچار مشکل هستند. نسخه ای از برنامه های خود را ارائه کردند که به کاربران این اجازه را می دهد بدون نیاز به نسخه نصبی به خدمات آن برنامه دسترسی پیدا کنند. اسم این نسخه از برنامه‌ ها نسخه وب است. که ما می توانیم هر کدام یک از آن ها را از سایت های خود برنامه‌ دریافت کنیم. و به این صورت از خدمات مختلف جهانی استفاده کنیم.
گفتنی است خدماتی که در نسخه های تحت وب وجود دارد. مانند برنامه اصلی نمی‌ باشد و تفاوت های زیادی با نسخه نصبی دارا است. به گونه ای که حتی بسیاری از خدمات در نسخه های تحت وب وجود ندارند و ما از آن ها محروم خواهیم بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *