دانلود اینستا ایکس نسخه جدید با لینک مستقیم

دانلود اینستا ایکس نسخه جدید با لینک مستقیم

نصب insta x برای گوشی اندروید + رایگان

یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در سراسر نقاط جهان برنامه اینستاگرام می‌ باشد. این برنامه به ما این امکان را می‌ دهد که عکس‌ ها و ویدیو های خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم. و عکس‌ ها و ویدیو های دیگران را نیز تماشا کنیم. همچنین در صورت پسندیدن آن ها را لایک کنیم.
علاوه بر آن، این برنامه به صورت رایگان از طریق منابع مختلف قابل دانلود کردن می‌ باشد. اینستاگرام نسخه ‌های غیر رسمی زیادی نیز دارد. که یکی از آن ها اینستا ایکس می‌ باشد. که دارای خدمات اضافه بر برنامه اینستاگرام می‌ باشد.

برنامه insta x را از کجا دانلود کنیم؟

این برنامه که نسخه غیر رسمی اینستاگرام می‌ باشد. را ما می‌ توانیم از سایت‌ های موجود در اینترنت دانلود کنیم. قبلاً این برنامه در گوگل پلی نیز قابل دانلود کردن بود. اما به دلایل مختلف گوگل پلی تصمیم گرفته است که این برنامه را از روی سرور هایش پاک کند. و دیگر از طریق این برنامه قابل دانلود کردن نمی‌ باشد. بلکه ما می توانیم از سایت ها یا کانال های تلگرامی این برنامه را نصب کنیم.

برنامه اینستا ایکس چه قابلیتی دارد؟

یکی از دلایلی که باعث شده است این نسخه از اینستاگرام بسیار پرطرفدار شود. داشتن قابلیت دانلود پست‌ ها و استوری‌ ها می‌ باشد. همانطور که همه ما می‌ دانیم در نسخه اصلی قابلیت دانلود پست‌ ها و استوری ‌ها برای ما فعال نمی‌ باشد. و ما تنها می‌ توانیم آن ها را به اشتراک بگذاریم و با دیگران ارتباط بگیریم.
اما در نسخه اینستا ایکس ما می‌ توانیم به کمک قابلیت برنامه، پست ‌ها و استوری ‌های دلخواه را دانلود کنیم و در گالری خود ذخیره کنیم.

آیا برنامه اینستا ایکس فیلتر است؟

همانطور که همه ما می‌ دانیم برنامه اینستاگرام یکی از مهم ترین شبکه‌ های اجتماعی است. که دچار فیلترینگ شدید شده است. در این مورد باید گفت تمامی نسخه‌ های غیر رسمی اینستاگرام نیز مانند نسخه اصلی به دلیل اینکه سرور هایشان یکی است، دچار فیلترینگ هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *