دانلود ایکس وی پی ان با لینک مستقیم

دانلود ایکس وی پی ان با لینک مستقیم

دانلود X-VPN برای کامپیوتر بدون محدودیت

با وجود محدودیت هایی که در کشور ایران افزایش پیدا کرده است ما به سادگی نمی توانیم به سایت ها و برنامه های مورد نظرمان دسترسی پیدا کنیم. برای از بین بردن این فیلترینگ ها ما نیاز به یک فیلتر شکن قوی داریم. تا با اتصال به سرور‌ های پرسرعتش که در کشور های گوناگون وجود دارند می توانیم هر محدودیتی را از بین ببریم.
به دلیل فیلترینگ های شدید ما حتماً باید یک فیلتر شکن قوی و ایمن برای خود نصب کنیم. که یکی از این برنامه‌ ها به نام فیلتر شکن ایکس وی پی ان است. که شما می توانید با خیال راحت این فیلتر شکن را بر روی گوشی های اندرویدی خود نصب کنید. و از امکانات مختلفی که در ادامه به صورت کامل تر برای شما بازگو می کنیم استفاده کنید.

Screenshot image

1_ کار کردن با تمامی اتصالات

تمامی کاربران می توانند با هر نوع اتصالی، به سرور های این برنامه متصل شوند و از آن برای مرور کردن در اینترنت استفاده کنند. چرا که این وی پی ان با Wi-Fi، LTE/4G، 3G کار می کند. و از همه حامل های داده تلفن همراه پشتیبانی می کند.

2_ سرور های عالی فیلتر شکن ایکس وی پی ان

این برنامه از سرور های با کیفیت و پرسرعت در سراسر نقاط جهان برخوردار است. به گونه ای که ما می توانیم به کمک سرور های این برنامه در سریع ترین زمان ممکن به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.

3_ تمام خدمات فیلتر شکن X-VPN رایگان و‌ نامحدود است

لازم به ذکر است که تمام امکانات گفته شده در این برنامه به صورت رایگان و نامحدود در اختیار شما قرار می گیرد. که می توانید با نصب این برنامه به صورت یکجا از تمامی این امکانات برخوردار شوید.

4_ افزایش امنیت اطلاعات

در آخر ویژگی مهمی که این فیلتر شکن در اختیار شما می گذارد فراهم کردن امنیت بالا است. به صورتی که اگر شما به یکی از سرور های این فیلتر شکن متصل شوید می توانید بدون شناسایی شدن به دست افراد ناشناس تمام فعالیت های دلخواه خود را انجام دهید. و از ردیابی شدن موقعیت مکانی خود جلوگیری کنید.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *