علت باز نشدن سایت با فیلتر شکن ایرانی چیست؟!

علت باز نشدن سایت با فیلتر شکن ایرانی چیست؟!

چگونه سایت های خارجی را رفع سانسور کنیم؟!

اگر منظور از این سوال فیلتر شکن‌ های ایرانی است که دارای آی‌ پی‌ های کشور ایران هستند. باید گفت تمامی آی‌ پی‌ های ایرانی فیلترینگ را متحمل شده‌ اند. و هیچ آی پی ایرانی وجود ندارد که تحریم ‌ها و محدودیت‌ های اعمال شده برای آن از بین رفته باشد.
اما به طور کلی استفاده از فیلتر شکن‌ های ایرانی نیز کمی با ریسک و خطر همراه خواهد بود. چرا که احتمالات زیادی وجود دارد که امنیت ما هنگام استفاده از این ابزارها دچار مشکل شود.

دلایل عدم استفاده از فیلتر شکن ایرانی

۱- عدم برقراری سرعت فوق العاده بالا

اکثر فیلتر شکن ‌های ایرانی موجود در بازار سرعت چندان بالایی را برای ما ایجاد نمی ‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری از محدودیت ‌ها هنگام استفاده از این نوع فیلتر شکن‌ ها قابل از بین رفتن نیستند. البته گفتنی است برخی از وی پی ان های دولتی سرعت مناسبی را در اختیار ما قرار می‌ دهند.

Best VPNs for Iran in 2023: FREE & Cheap Options Included

امنیت نه چندان قابل اعتماد

از آنجایی که برخی از فیلتر شکن ‌های ایرانی دولتی هستند. امکان نظارت بر فعالیت‌ های آنلاین ما هنگام استفاده از این ابزارها وجود خواهد داشت. پس برای تجربه امنیت بهتر می‌ توانیم استفاده از فیلتر شکن ایرانی را فراموش کنیم. و به جای آن از وی پی ان‌ های معتبر و محبوب موجود در بازار که امتحانات خود را پس داده‌ اند با خیالی راحت استفاده کنیم.

فیلتر شکن های خارجی گزینه بهتر برای مرور :

بسیاری از فیلتر شکن‌ های خارجی وجود دارند. که می‌ توانند حتی به صورت رایگان نیز قدرت و سرعت بسیار بالایی را برای از بین بردن محدودیت ‌ها برای ما فراهم کنند. اما ما حتی می‌ توانیم با پرداخت مبلغی اندک سرعت بهینه و امنیت بسیار بالاتر را نیز برای خود به ارمغان بیاوریم. تا مروری بهینه و درست را در بستری مناسب تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *