بدون فیلتر شکن وارد اینستا شو!!!

بدون فیلتر شکن وارد اینستا شو!!!

روش رفع فیلتر کردن برنامه اینستاگرام در گوشی

با کاهش کیفیت فیلتر شکن‌ های موجود در بازار بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند. تا بتوانند بدون فیلتر شکن و به صورت آزادانه از خدمات مسدود شده از جمله برنامه اینستا استفاده کنند. اما باید به آن ها گفت بدون استفاده از راه‌ های دور زدن محدودیت ‌های اینترنتی، این کار امکان‌ پذیر نیست. و ما به جای استفاده از فیلتر شکن‌ ها باید از سایر راه‌ های دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنیم.

استفاده از مرورگر های ضد فیلتر مخصوص اینستا

یک سری از مرورگر های موجود در بازار ضد فیلتر می‌ باشند. یعنی در واقع آن ها خودشان نوعی فیلتر شکن هستند. که به ما این امکان را می‌ دهند بتوانیم از خدمات تحت وب به صورت آزادانه استفاده کنیم. این بدان معنی است که ما به کمک این اپلیکیشن ‌ها می‌ توانیم سایت اینستاگرام را رفع انسداد کنیم. و از خدمات موجود در آن بدون محدودیت برخوردار شویم.

استفاده از دی ان اس های ضد فیلتر

راه دیگری که ما می‌ توانیم از آن به عنوان جایگزین فیلتر شکن ‌ها استفاده کنیم، استفاده از dns‌ های ضد فیلتر است. برای برخورداری از این روش ما باید وارد تنظیمات دستگاه خود شویم. و dns‌ های ضد فیلتر را جایگزین تنظیمات پیش فرض کنیم. تا بتوانیم از این طریق وارد دنیای بدون محدودیت اینترنت شویم و از خدمات اینستاگرام استفاده کنیم.

Screenshot image

کدام روش برای دسترسی به اینستا بهتر می باشد؟

بهترین روش استفاده از فیلتر شکن ‌های معتبر و قدرتمند است. تا بتوانیم هم به صورت راحت ‌و سریع تر و هم در بستری مطمئن و ایمن‌ گشت و گذار خود در اینترنت و برنامه اینستاگرام را انجام بدهیم.
در واقع با انتخاب فیلتر شکن مناسب می‌ توانیم بدون هیچ مشکلی وارد دنیای اینترنت بدون فیلتر شویم. پس به طور کلی به جای راه های دیگر با انتخاب یک وی پی ان با سرور های مناسب و قوی می توانیم از دنیای اینترنت لذت کافی را ببریم. و برنامه ها و بازی ها را نیز رفع انسداد کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *