بروزرسانی واتساپ در گوگل پلی با لینک مستقیم

بروزرسانی واتساپ در گوگل پلی با لینک مستقیم

با چه روشی می توان برنامه WhatsApp را در گوشی آپدیت کرد؟!

شبکه‌ های اجتماعی زیادی امروزه در بازار وجود دارند. که خدمات مختلفی را به ما ارائه می‌ کنند. اما یکی از محبوب ‌ترین این برنامه ‌ها واتساپ می‌ باشد. که در ایران طرفداران زیادی دارد. واتساپ خدمات بسیار متنوعی را به ما هدیه می‌ کند. اما مشکلی که هنگام استفاده از این برنامه برای ما وجود دارد. فیلترینگی می باشد که بر سرور های برنامه اعمال شده است. پس برای برخورداری از خدمات این برنامه نیاز به فیلتر شکنی قدرتمند داریم.

به روز رسانی واتساپ جهت استفاده از خدماتش

یکی دیگر از مشکلاتی که واتساپ هنگام استفاده برای ما به وجود می‌ آورد. این است که این برنامه دائماً در حال دادن نسخه‌ های جدید است. و نکته‌ ای که در این میان قابل اهمیت می‌ باشد. این است که ما بدون آپدیت کردن آن قادر به استفاده از خدماتش نیستیم. و حتماً باید ابتدا برنامه را آپدیت کنیم، تا توانایی استفاده از آن را داشته باشیم.

چگونه واتساپ را آپدیت کنیم؟!

برای آپدیت این برنامه ما می‌ توانیم از طریق گوگل پلی اقدام کنیم. در واقع وقتی که وارد برنامه می‌ شویم. و این برنامه هشدار آپدیت برنامه را به ما می‌ دهد. با کلیک بر روی گزینه آپدیت مستقیماً به گوگل پلی منتقل خواهیم شد. و می‌ توانیم با زدن گزینه به روز رسانی، به راحتی نسخه جدید برنامه را نصب کنیم.

ویژگی های نسخه جدید برنامه واتساپ

این برنامه دارای خدمات بسیار جذابی می‌ باشد. برای مثال ما می‌ توانیم به کمک آن به راحتی به سایر کاربران پیام ‌های صوتی و متنی ارسال کنیم. همچنین می‌ توانیم تماس صوتی و تصویری را انجام دهیم.
ضمن اینکه می‌ توانیم از این برنامه برای انجام کسب و کار های اینترنتی برخوردار شویم. گفتنی است که در نسخه جدید این برنامه ما می‌ توانیم کانال ‌های مورد نظرمان را جستجو کنیم. و از مطالب مورد نیازمان در این کانال‌ ها برخوردار شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *