آیا بروزرسانی گوگل پلی از مایکت امکان پذیر است

آیا بروزرسانی گوگل پلی از مایکت امکان پذیر است

نحوه نصب نسخه جدید گوگل پلی از منابع ایرانی

برنامه گوگل پلی اصلی‌ ترین و معتبر ترین منبع دانلود برنامه های اندرویدی می باشد. ما برای آپدیت آن نیاز به انجام هیچ کاری نداریم. چرا که آپدیت برنامه به صورت کاملاً خودکار انجام می شود. و هر زمان که نسخه جدید برای این برنامه به بازار می آید. زمانی که به برنامه وارد می شویم به صورت خودکار، به روز رسانی اعمال خواهد شد.

آیا می توان گوگل پلی را از مایکت دانلود یا آپدیت کرد؟

برنامه Google play به صورت پیش فرض بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی نصب شده وجود دارد. گفتنی است که ما نمی توانیم این برنامه را به صورت دستی حذف کنیم. بدین ترتیب دانلود این برنامه از هیچ گونه منبعی امکان پذیر نمی باشد. چرا که همانطور که گفته شد به صورت نصب شده بر روی تمامی دستگاه اندرویدی وجود دارد و غیر قابل حذف است.
برای به روز رسانی این برنامه نیز همانطور که گفته شد نیازی به انجام کار خاصی نیست. بلکه به صورت خودکار این برنامه آپدیت می شود. بنابراین ما نیاز به هیچ منبعی مانند مایکت برای دانلود و به روز رسانی این برنامه نداریم .

رفع فیلترینگ Google play

با افزایش شدت محدودیت های اینترنتی این برنامه نیز به اپلیکیشن های فیلتر شده اضافه شد. ما برای دسترسی به محتوای موجود در این برنامه نیاز به فیلتر شکن داریم. چرا که بهترین و کاربردی‌ ترین راه برای رفع محدودیت های این برنامه استفاده از خدمات وی پی ان با کیفیت می باشد. برای دریافت فیلتر شکن ما نیاز به منابع جایگزین نظیر کانال های تلگرامی داریم.

چه فیلتر شکنی برای رفع فیلتر کردن گوگل پلی مناسب است؟

برای دسترسی به خدمات موجود در این برنامه زیر مجموعه گوگل ما نیاز به قدرت بالایی داریم. چرا که برای دریافت فایل های نصبی برنامه‌ ها و بازی های مختلف اگر سرعت ما به حد کافی بالا نباشد. در اواسط دانلود اتصال ما دچار قطعی می‌ شود که ما را دچار مشکل می‌ کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *