بهترین جایگزین گوگل پلی برای نصب vpn اندروید

بهترین جایگزین گوگل پلی برای نصب vpn اندروید

دانلود وی پی ان فعال از گوگل برای سامسونگ

برنامه گوگل پلی بهترین مرجع برای دانلود برنامه‌ های اندرویدی است. که ما می‌ توانیم از طریق آن، از تمامی برنامه ‌های اندرویدی برخوردار شویم.
اما امروزه در کشور ایران محدودیت ‌هایی بر این برنامه اعمال شده است. که این موضوع باعث شده است. که کاربران اینترنتی برای دسترسی به انواع برنامه‌ ها خصوصاً vpn های موجود در بازار و گوگل پلی دچار مشکل باشند.
از این رو کاربران به دنبال جایگزینی برای این برنامه هستند. تا بتوانند به خدمات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند. و با دانلود یک فیلتر شکن هم محدودیت‌ های اعمال شده بر گوگل پلی را از بین ببرند. هم سایر محدودیت ‌های اینترنتی را از سر راه خود بردارند.

تلگرام، منبعی مناسب برای دانلود وی پی ان

اپلیکیشن تلگرام منبع مناسب برای دانلود فیلتر شکن و وی پی ان می‌ باشد. برای این منظور ما می‌ توانیم محدودیت تلگرام را به کمک یک پروکسی فعال و قدرتمند از بین ببریم. و سپس از طریق کانال ‌های ارائه دهنده خدمات vpn یا یک فیلتر شکن را خریداری کنیم. یا از وی‌ پی‌ ان‌ های رایگان برخوردار شویم.
سپس می‌ توانیم به کمک آن تحریم شکن یا فیلتر شکن، محدودیت گوگل پلی را از بین ببریم. و به خدمات این برنامه محبوب دسترسی پیدا کنیم.

Top 5 Best FREE VPN Services (2020) - SATYA IT SOLUTION

استفاده از سایت های فیلتر شکن بدون فیلتر

ما همچنین می‌ توانیم با جستجوی بسیار، سایت ‌هایی را پیدا کنیم که فیلتر شکن را ارائه می‌ دهند، اما هنوز فیلتر نشده اند. چون همانطور که همه ما می‌ دانیم اکثر سایت‌ هایی که برنامه‌ های فیلتر شکن را قرار داده‌ اند. خودشان فیلتر هستند اما بعضی از سایت ‌ها نیز وجود دارند که هنوز از محدودیت ها در امان مانده اند.

دریافت vpn از دوستان خود

ما همچنین می‌ توانیم از دوستان خود که بر روی دستگاهشان فیلتر شکن دارند درخواست کنیم. که آن برنامه را از طریق برنامه ‌های متفاوت مانند شیریت برای ما ارسال کنند. تا ما بتوانیم آن را بر روی دستگاه خود نصب کنیم. و از خدمات وی پی ان بهره ‌مند شویم و محدودیت ‌ها را از بین ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *