بهترین دی ان اس های گیمینگ چیست؟

بهترین دی ان اس های گیمینگ چیست؟

تغییر تنظیمات دی ان اس گوشی برای بازی آنلاین

بازی کردن با اینترنت کند کشور ایران بسیار سخت و طاقت فرسا شده است. چرا که ما برای انجام بازی‌ های آنلاین به پینگ بسیار پایین نیاز داریم که می تواند توسط دی ان اس تامین شود. اما سرعت پایین اینترنت کشورمان قادر نیست که چنین قابلیتی را برای ما به ارمغان بیاورد.
ضمن اینکه بسیاری از بازی ‌های آنلاین دچار فیلترینگ شده‌ اند و ما نیاز به ابزار لازم برای دور زدن این محدودیت ‌ها نیز داریم. یکی از راه‌ های موجود استفاده از دی‌ ان‌ اس‌ های گیمینگ می‌ باشد. که در ادامه نوع کارکرد این راه را به شما خواهیم گفت.

آموزش دی ان اس زدن در ps4 و ps5 | همراه با بهترین دی ان اس ها | DNS ...

عموما دی ان س های گیمینگ به دو منظور استفاده می شوند:

۱- افزایش سرعت اینترنت:

همانطور که گفته شد برای اینکه بتوانیم بهترین تجربه را کسب کنیم و یک گیم پلی زیبا و روان را برای خود به ارمغان بیاوریم. نیاز داریم که از اینترنت پرسرعت استفاده کنیم. تا پینگ ما هنگام انجام بازی ‌ها تا حد مناسبی پایین بیاید.
اما اینترنت کشورمان ایران در اکثر مواقع چنین قابلیتی ندارد. به گونه ای که دی ان اس‌ ها می‌ توانند در این قسمت به کمک ما بیایند. چرا که قادر هستند سرعت اینترنت ما را افزایش دهند. یکی از دلایلی که کاربران از dns ها استفاده می‌ کنند همین افزایش سرعت اینترنت می‌ باشد.

۲- از بین بردن فیلترینگ بازی ها با دی ان اس:

یکی دیگر از کارکرد دی ان اس های گیمینگ این است که برخی از آن ها می‌ توانند محدودیت‌ های بازی ‌های مختلف و جهانی را نیز از بین ببرند. برای چنین قابلیتی باید از نوع مخصوص آن ها که برای رفع فیلترینگ می‌ باشد استفاده کنیم. در این حالت ما خواهیم توانست بدون استفاده از فیلتر شکن ‌ها محدودیت ‌های اعمال شده بر بازی ‌های آنلاین و حتی آفلاین را از بین ببریم. اگرچه امنیت ایجاد شده هنگام استفاده از وی پی ان ها برای ما بسیار بالاتر خواهد بود و خطرات بسیار کمتری متوجه ما می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *