بهترین فیلتر شکن حال حاضر

بهترین فیلتر شکن حال حاضر

دانلود فیلتر شکن پرسرعت برای گوشی اندروید

امروزه با افزایش شدت محدودیت های اینترنتی بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار از کار افتاده اند. و دیگر از قدرت کافی برای رفع انسداد سایت ها و برنامه های مسدود شده برخوردار نیستند.
اما با این وجود بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار هنوز از سرعت و قدرت کافی برای دور زدن محدودیت های اینترنتی برخوردار هستند.
در ادامه به بررسی برخی از ویژگی هایی که یک فیلتر شکن مناسب برای دستگاه ما باید داشته باشد می پردازیم:

۱- وجود سرور های مناسب و سریع :

برای اینکه یک فیلتر شکن بتواند انواع محدودیت ها را از بین ببرد باید از سرعت بسیار بالایی برخوردار باشد، تا قدرت کافی برای انجام این کار فراهم شود. دلیل اصلی سرعت بالا در فیلتر شکن ها سرور های با کیفیت می باشد.
بنابراین فیلتر شکنی مناسب است که از سرور های متعدد و با کیفیت در سراسر نقاط جهان برخوردار باشد. تا ما بتوانیم با پوشش جهانی که برای ما ایجاد می‌ شود از اینترنت نامحدود و پرسرعت برخوردار شویم. و با اتصالی پرسرعت و پایدار که برای ما ایجاد می‌ شود، به رفع انسداد سایت‌ های مسدود شده بپردازیم و از خدمات مورد نیازمان برخوردار شویم.

۲- درجه امنیت بالا و قوی با نصب بهترین فیلتر شکن:

در کنار سرعت، امنیت ویژگی دیگری است که فیلتر شکن های مناسب حتماً باید از آن ها برخوردار باشند. چرا که هنگامی که ما با استفاده از یک فیلتر شکن به مرورگردی در اینترنت می پردازیم. اگر فیلتر شکنی که از آن استفاده می کنیم ایمن نباشد، احتمال به سرقت رفتن اطلاعات ما بسیار بالاتر می‌ رود. پس ما باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که از اقدامات و پروتکل های امنیتی کافی و با کیفیت برخوردار باشد.

۳- رابط کاربری ساده :

برخی از فیلتر شکن های موجود در بازار از رابط کاربری نامناسب و پیچیده برخوردار هستند. به طوری که برخی از کاربران توانایی استفاده از آن ها را ندارند. پس ما بهتر است به سراغ برنامه ای برویم که رابط کاربری خودش را با حذف منو های پیچیده و اضافی بهینه کرده باشد. و ما بتوانیم تنها با چند کلیک ساده به سرور های مورد نظرمان متصل شویم و به راحتی به مرورگردی در اینترنت بپردازیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *