دانلود بهترین فیلتر شکن جهان

دانلود بهترین فیلتر شکن جهان

نصب وی پی ان قوی برای دستگاه های اندرویدی

امروزه با افزایش شدت محدودیت های اینترنتی فیلتر شکن های گوناگونی برای کمک به کاربران وارد بازار شده اند. به طوری که بسیاری از آن ها موفق بوده‌ اند و بسیاری از آن ها نیز به عنوان بدافزار وارد بازار شده ‌اند. و یا اینکه از قدرت و سرعت کافی برای رفع انسداد سایت ها و برنامه های گوناگون برخوردار نبوده اند و از رده خارج شده اند.
با وجود بیش از ۱۰۰۰ نوع فیلتر شکن موجود در بازار، انتخاب یک برنامه به عنوان بهترین فیلتر شکن موجود در بازار بسیار سخت است. اما ما می توانیم مشخص کنیم که ویژگی های یک فیلتر شکن مناسب و عالی چه چیزهایی است که در ادامه به آن ها می پردازیم. تا شما بتوانید به سادگی فیلتر شکن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۱- سرور های سریع و سرعت عالی در بهترین فیلتر شکن جهان

همه ما به دنبال فیلتر شکنی هستیم که برای ما سرعت بالا و اتصالی پایدار را ایجاد کند. اما این ویژگی زمانی برای ما به وجود می آید. که فیلتر شکنی که از آن استفاده می کنیم از سرور های متعدد و با کیفیت در سراسر نقاط جهان برخوردار باشد. چرا که در صورت عدم وجود سرور های با کیفیت و پر تعداد با ترافیک زیادی که بر آن ها اعمال می شود. سرور ها از کار می‌ افتند و از رده خارج می شوند. به صورتی که دیگر برنامه برای ما قابل استفاده نخواهد بود.

۲- مرور ناشناس

بسیاری از فیلتر شکن ها قابلیتی دارند که ما می توانیم با استفاده از آن ها به مروری ناشناس و ایمن دست یابیم. بدین گونه که این فیلتر شکن ها موقعیت جغرافیایی ما را پنهان می‌ کنند. در نتیجه هیچ کدام یک از فعالیت های آنلاین ما قابل ردیابی نخواهد بود. پس ما می‌ توانیم به صورت آزادانه و ایمن در فضای اینترنت به گشت و گذار بپردازیم. بنابراین فیلتر شکنی که ما از آن استفاده می کنیم بهتر است از این ویژگی برخوردار باشد.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *