دانلود بهترین فیلتر شکن برای گوشی های قدیمی

دانلود بهترین فیلتر شکن برای گوشی های قدیمی

نصب vpn قدیمی برای آیفون

نیاز به ابزار اینترنتی که بتواند انواع محدودیت‌ های اینترنتی را برای ما دور بزند، روز به روز در حال افزایش است. چرا که محدودیت ‌ها به گونه ‌ای شدت پیدا کرده اند. که حتی ساده ‌ترین خدمات ممکن نیز برای ما غیر قابل دسترس می شوند. پس ما بدین ترتیب نیاز به فیلتر شکنی داریم که بتواند این محدودیت‌ ها را برای ما دور بزند.
حال یکی از دغدغه‌ هایی که بسیاری از ما با آن مواجه هستیم قدیمی بودن دستگاه مورد استفاده ما هست. و در این شرایط ما دست و بالمان برای انتخاب بسیار محدود خواهد بود. زیرا حتما باید فیلتر شکنی قدیمی بر روی دستگاه خود نصب کنیم.

نصب فیلتر شکن قدیمی ممنوع!!!

نصب فیلتر شکنی که از کار افتاده باشد و قدیمی باشد، برای ما هیچ فایده‌ ای نخواهد داشت. بنابراین باید از نصب برنامه ‌های قدیمی که از آخرین آپدیت آن ها مدت زیادی می‌ گذرد صرف نظر کنیم. و در عوض به دنبال وی پی انی باشیم که با سیستم عامل‌ های قدیمی سازگار باشد. تا از این طریق بتوانیم از یک اپلیکیشن فعال و قدرتمند در دستگاه قدیمی خود استفاده کنیم.

از کجا می توانیم فیلتر شکن قدیمی دانلود کنیم؟

از آنجایی که در استور ها همیشه برنامه‌ های به روز وجود دارند ما باید از دانلود کردن وی پی ان ها از این برنامه ‌ها صرف نظر کنیم. چرا که بدین ترتیب هیچگونه فیلتر شکن سازگار با دستگاه ما وجود نخواهد داشت. پس مجبور هستیم که از طریق سایت‌ های قدیمی به دنبال برنامه ای باشیم که از خدمات به روز و قدرتمند برخوردار باشد.

سرور های پرسرعت و امنیت مناسب:

فیلتر شکنی که می‌ خواهیم آن را بر روی دستگاه خود نصب کنیم. باید از خصوصیات لازم برخوردار باشد. تا بتوانیم از سد محدودیت ‌ها به راحتی و در یک بستر مطمئن عبور کنیم. و به خدمات مورد نیازمان در سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم.
مهم ترین ویژگی که حتماً باید به آن اشاره کرد سرعت بالاست. که در نتیجه سرور های باکیفیت برای ما فراهم خواهد شد.
نکته دوم امنیت مناسب است. چرا که هنگام گشت و گذار کردن در اینترنت اطلاعات ما در معرض خطر قرار دارند. و باید از برنامه‌ای استفاده کنیم که اقدامات لازم را اندیشیده باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *