معرفی بهترین فیلتر شکن موبایل ۲۰۲۴

معرفی بهترین فیلتر شکن موبایل ۲۰۲۴

دانلود فیلتر شکن جدید برای گوشی اندروید

هم اکنون شرایطی بر اینترنت اعمال شده است که باعث شده است ما نتوانیم به خدمات مختلف کشور به صورت آزادانه دسترسی داشته باشیم. برای حل این مشکل ما می‌ توانیم از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار کمک بگیریم.
گفتنی است که از تمامی گزینه‌ های موجود در بازار نمی‌ توان استفاده کرد. چرا که قدرت و سرعت بسیاری از فیلتر شکن‌ ها با افزایش شدت محدودیت‌ ها کاهش شدیدی پیدا کرده است. اما اگر از وی پی ان‌ های جدید بازار استفاده کنیم. به راحتی می‌ توانیم سانسور های موجود در کشور را راحت‌تر از بین ببریم.

از چه فیلتر شکنی برای موبایل استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد ما نمی‌ توانیم از همه فیلتر شکن‌ ها برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی استفاده کنیم. اما می‌ توانیم با استفاده از یک وی پی ان مناسب و قدرتمند به صورت نامحدود در اینترنت فعالیت کنیم. که در ادامه به بررسی ویژگی‌ هایی که یک وی پی ان مناسب و قدرتمند باید از آن ها برخوردار باشد می‌ پردازیم.

VPN Proxy master Server & Fast - Apps on Google Play

۱- سرور های جهانی بدون قطعی

مهم ترین ویژگی که باعث می‌ شود یک وی‌ پی‌ ان برای دور زدن محدودیت‌ ها کاربردی شود. برخورداری آن برنامه از سرور های سریع و قدرتمند است. چرا که تامین کننده قدرت هر وی پی ان سرور های موجود در آن می‌ باشد. پس اگر سرورها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. آن اپلیکیشن می‌ تواند گزینه مناسب برای استفاده از اینترنت جهانی باشد.

VPN Iran - Get Iran IP for PC / Mac / Windows 11,10,8,7 - Free Download ...

۲- سازگاری با انواع اینترنت

عاملی که باعث می‌ شود یک وی پی ان با انواع اینترنت‌ ها سازگاری داشته باشد، پروتکل‌ های موجود در آن برنامه می‌ باشد. هرچقدر تعداد پروتکل‌ ها و تنوع آن ها در یک vpn بیشتر باشد سازگاری آن با انواع اینترنت نیز بیشتر خواهد بود.

دانلود فیلتر شکن رایگان Total Vpn برای اندروید - دانلود فیلترشکن

۳- حریم خصوصی ایمن فیلتر شکن

برای دسترسی به سایت‌ های موجود در اینترنت بدون کوچک ترین خطر باید از فیلتر شکن‌ هایی استفاده کنیم. که از پروتکل‌ های امنیتی مناسب برای برقراری اتصال کاربرانشان استفاده می‌ کنند. در این صورت این امکان در اختیار ما قرار خواهد گرفت که بتوانیم با اینترنت جهانی، با خیالی راحت در اینترنت فعالیت کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *