چگونه بهترین فیلتر شکن را برای ویندوز پیدا کنیم؟!

چگونه بهترین فیلتر شکن را برای ویندوز پیدا کنیم؟!

روش نصب فیلتر شکن پرسرعت برای کامپیوتر

با افزایش شدت محدودیت‌ ها همه کاربران اینترنت با یک مشکل مشترک مواجه هستند. و آن هم فیلترینگ بیش از حد برنامه‌ ها و سایت‌ های مختلف می‌ باشد. از آنجایی که بسیاری از افراد دستگاهشان ویندوز می‌ باشند. به دنبال فیلتر شکنی هستند که سازگار با سیستم عامل ویندوز می‌ باشد.
اما مشکلی که برای این گونه کاربران وجود دارد عدم تنوع فیلتر شکن‌ ها می‌ باشد. در واقع فیلتر شکن‌ های موجود برای ویندوز با تعداد فیلتر شکن ‌هایی که برای سیستم عامل اندروید به بازار ارائه شده اند قابل قیاس نمی ‌باشد. و تعداد آن ها بسیار کمتر است. بنابراین دست ما برای انتخاب فیلتر شکن آنچنان باز نمی‌ باشد.

چگونه فیلتر شکن مناسب را برای ویندوز انتخاب کنیم؟

ما می‌ توانیم با جستجو و تحقیق کردن در مورد فیلتر شکن‌ ها بهترین گزینه موجود را انتخاب کنیم. تا بهترین خدمات وی پی ان را به دست آوریم. و به کمک آن ها به راحتی از انواع سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده و خدمات موجود در آن ها استفاده کنیم.

ویژگی های فیلتر شکن نمونه چیست؟!

یک فیلتر شکن نمونه و ایده‌ آل دارای یک سری ویژگی‌ های خاص می‌ باشد. که در ادامه به آن ها می‌ پردازیم:

۱- دارای سرعت بالای سرور ها

مهم ترین ویژگی را می‌ توان سرعت بالا عنوان کرد. که سرعت منشا گرفته از سرور های یک برنامه است. بنابراین برنامه ‌ای برای ما مناسب است که دارای سرور های پرسرعت و باکیفیت باشد.

۲- پرتعداد و نامحدود بودن سرور ها

فیلتر شکنی می‌ تواند خدمات با کیفیت‌ تری را برای دستگاه ویندوز ما ارائه کند که در همه جا قابل دسترس باشد. بنابراین فیلتر شکن ایده ‌آل باید از سرور های پرتعداد برخوردار باشد. تا یک پوشش جهانی را برای ما پدید آورند. تا در هر کجا ما بتوانیم به سرور های برنامه دسترسی داشته باشیم.

۳- محافظت از داده های خصوصی

در کنار سرعت بالا ویژگی دیگری که باعث می‌ شود. ما بتوانیم با کیفیت بیشتری در اینترنت گشت و گذار کنیم، امنیت می‌ باشد. هنگامی که ما امنیت مناسبی را داشته باشیم می‌ توانیم با خیالی راحت و آسوده از انواع خدمات به صورت آزادانه استفاده کنیم.

بنابراین با توجه به سه ویژگی مهمِ یک فیلتر شکن، شما می‌ توانید وی پی ان مناسب را بر روی ویندوز و حتی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. و با استفاده از آن هر محدودیتی که می‌ خواهید را از بین ببرید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *