دانلود بی دی نت وی پی ان برای اندروید

دانلود بی دی نت وی پی ان برای اندروید

فیلتر شکن رایگان BD NET VPN با لینک مستقیم

هنگامی که ما می‌ خواهیم یک فیلتر شکن بر روی دستگاه خود نصب کنیم. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم، سرعت بالای سرور های آن است.
تا توانایی لازم برای دور زدن هر نوع فیلترینگی را برای ما فراهم کند. که فیلتر شکن بی دی نت وی پی ان با قدرت بسیار بالایی که دارد این امکان را برای ما ایجاد می‌ کند.
علاوه بر آن این برنامه به علت اقدامات امنیتی که انجام می‌‌ دهد، از تمام داده‌ های خصوصی ما محافظت می‌ کند.
این فیلتر شکن ویژگی‌ های متعددی دارد که در ادامه ما به سه مورد از مهم ترین آن ها اشاره می‌ کنیم:

روش اتصال به پرسرعت‌ ترین سرور برنامه بی دی نت وی پی ان

پس از اینکه شما این برنامه را بر روی گوشی همراه خود نصب کردید. می‌ توانید وارد لیست سرور های این برنامه شوید و از بین آن ها یکی از پرسرعت‌ ترین‌ ها را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.
اگر برای شما سوال است که از کجا سرعت این سرور ها را متوجه شویم؟ لازم به ذکر است که سرعت آن ها در کنارشان نمایش داده شده است. که شما به راحتی می‌ توانید آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و به هر کدام که می‌ خواهید تنها با یک کلیک متصل شوید.

Screenshot image

از شناسایی شدن موقعیت مکانی

با وجود ایمنی بسیار بالایی که این فیلتر شکن دارد و محافظت‌ های عالی این برنامه، باعث شده است که موقعیت مکانی شما از دید افراد ناشناس پنهان بماند.
به این صورت که این برنامه آدرس آی‌ پی ما را به کشور دیگری تغییر می‌ دهد. در نتیجه می‌ توانیم بدون ردیابی شدن در اینترنت آنلاین شویم.

امکان نصب هرگونه بازی و برنامه با فیلتر شکن بی دی نت وی پی ان

هنگامی که این فیلتر شکن را برای خود نصب می‌ کنید، به علت اینکه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. ما به وسیله آن می‌ توانیم هر نوع برنامه و بازی که می‌ خواهیم را برای خود نصب کنیم.
به گونه‌ای که امکان دانلود برنامه‌ هایی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و بازی‌ هایی مانند پابجی برای ما به سادگی امکان‌ پذیر می‌ شود.
بنابراین با ویژگی‌ های گفته شده شما می‌ توانید با خیال راحت این فیلتر شکن را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *